1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need magazines in English."

"I need magazines in English."

Çeviri:Benim İngilizce dergilere ihtiyacım var.

May 22, 2014

40 Yorum


Selcen_Ozturk

dillerle ilgili kullanım hep böyledir. eğer "dilinde" eklerseniz daha mantıklı gelebilir belki, hatırlamak amaçlı, yoksa pek o şekilde kullanmıyoruz tabii ki Türkçede.

"magazines in English (İngilizce dergiler/İngilizce dilinde dergiler)", "She gave a speech in English" (İngilizce bir konuşma verdi/İngilizce dilinde bir konuşma verdi), "the songs are in English"(Şarkılar İngilizce/Şarkılar İngilizce dilinde), "the education in this school is in English" (bu okuldaki eğitim İngilizce/ingilizce dilinde), vs, vs


Hseyinsar5

Benim ingilterede dergilere ihtiyacım var nasıl söylenir


emre995532

I need magazines in England.


Deniz134234

Hala nasıl hayattasın???


Nur967298

Çünkü Ingiliz dergilerine değil, ingilizce yazılmış dergilere ihtiyacım var.


Enes18tr

Ben in kullanmadım (" I need English Magazines")


busranurcebi

neden "I need English magazines" değil?


Selcen_Ozturk

o kullanım daha çok "İngiliz dergileri" manasına gelir. yine de kabul edilebilen bir alternatiftir ancak yukarıdaki şekilde kullanım daha doğru


AltanAte

Ben de o şekilde olabileceğini düşünmüştüm ama öyle değilmiş


Ayenur590983

ihtiyacım vardır niye doğru olmuyor?


AlperenAKT7

şöyle olmaz mıydı peki i need english magazines . ??


Baxshiyev

benim ingiliz dergilerine ihtiyacim var bu neden olamaz?


altansekerci

İhtiyaç yerine gereksinim kabul edilmeli


mukaddes355875

Yaaaa hic bi sekilde kabul etmiyor


MerveS1

magazines'in onunde the kullanmamiza gerek var mi?


smail663551

Gerek yok. Herhangi bir dergiden bahsediyor.


mcnshn

Dergilerine dedim...dergileri kabul ediliyor...


Sule1231

Ya benimi sona koydum. Anlam aynı ama yanlış dedi


cercolamiastella

They speak English(buradaki kasıt anadillerinin İngilizce olduğudur) They speak in English(anadilleri İngilizce olmayabilir ama şuanda İngilizce konuşuyorlar)


CeyhunEr

I benim mi demek diplomayı sultanahmetten almış bunlar


EMRULLAHsen

cok komikti eger beni guldurmeseydin sana arti degil eksi verirdim


Beyzagl133839

Nolur beni takip edin bende sizi takip edecem


EMRULLAHsen

ben puanina gore takip ederim ama dersle hic alakasi yok


EMRULLAHsen

benim dergiye ihtiyacim va bumu ingilizcede anlam olamiyomus pööf eger o ingilizcede yanlis oluyosa ben herseyi yanlis yazarim ama genelde dogru cikiyor


CankutAyata

"Bana İngilizce dergi gerek"in nesi yanlış?


Atomikbomb

Ben basıyorum ama gelmiyo sinir oldum


aybuke-

doğru yazdım yanlış kabul etti


MehmetAlag8

'Benim İngilizce dergilere ihtiyacım vardır' yanlış mı


calinano

Ingilizce dergilere yerine Ingilizce dergilerine yazdim ve 1 CAN gitti?! Bence anlam farki yoktu ve CAN kaybina da gerek yoktu! Olmadi!!!


EmelErcan

Mecmua dergi ile aynı anlamda.Eski söylenişi.


DCLEHAN

Fddxd2 eşy fdcgfjde133dgxcgcb ssdddbgfvgcgdrfbcdfgg


Enes18tr

" I need English magazines" diyebilirsiniz.


merEfeDura

Cevap kısmında var yerine ver yazmışsınız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.