"I need magazines in English."

Çeviri:Benim İngilizce dergilere ihtiyacım var.

May 22, 2014

29 Yorum

Konu önem sırasına göre

yfirat

neden in

May 22, 2014

Selcen_Ozturk

dillerle ilgili kullanım hep böyledir. eğer "dilinde" eklerseniz daha mantıklı gelebilir belki, hatırlamak amaçlı, yoksa pek o şekilde kullanmıyoruz tabii ki Türkçede.

"magazines in English (İngilizce dergiler/İngilizce dilinde dergiler)", "She gave a speech in English" (İngilizce bir konuşma verdi/İngilizce dilinde bir konuşma verdi), "the songs are in English"(Şarkılar İngilizce/Şarkılar İngilizce dilinde), "the education in this school is in English" (bu okuldaki eğitim İngilizce/ingilizce dilinde), vs, vs

August 17, 2014

Hseyinsar5

Benim ingilterede dergilere ihtiyacım var nasıl söylenir

October 6, 2018

emre995532

I need magazines in England.

November 16, 2018

Deniz134234

Hala nasıl hayattasın???

June 21, 2019

MusaPircek

Teşekkürler

September 4, 2019

Nur967298

Çünkü Ingiliz dergilerine değil, ingilizce yazılmış dergilere ihtiyacım var.

November 7, 2018

busranurcebi

neden "I need English magazines" değil?

June 4, 2014

Selcen_Ozturk

o kullanım daha çok "İngiliz dergileri" manasına gelir. yine de kabul edilebilen bir alternatiftir ancak yukarıdaki şekilde kullanım daha doğru

August 17, 2014

AltanAte

Ben de o şekilde olabileceğini düşünmüştüm ama öyle değilmiş

August 23, 2017

Ayenur590983

ihtiyacım vardır niye doğru olmuyor?

July 10, 2016

Baxshiyev

benim ingiliz dergilerine ihtiyacim var bu neden olamaz?

October 19, 2016

altansekerci

İhtiyaç yerine gereksinim kabul edilmeli

December 27, 2016

mukaddes355875

Yaaaa hic bi sekilde kabul etmiyor

February 3, 2017

AlperenAKT7

şöyle olmaz mıydı peki i need english magazines . ??

August 30, 2017

MerveS1

magazines'in onunde the kullanmamiza gerek var mi?

August 31, 2014

mcnshn

Dergilerine dedim...dergileri kabul ediliyor...

October 14, 2014

Sule1231

Ya benimi sona koydum. Anlam aynı ama yanlış dedi

May 4, 2016

cercolamiastella

They speak English(buradaki kasıt anadillerinin İngilizce olduğudur) They speak in English(anadilleri İngilizce olmayabilir ama şuanda İngilizce konuşuyorlar)

June 8, 2016

Beyzagl133839

Nolur beni takip edin bende sizi takip edecem

February 28, 2017

EMRULLAHEN2

ben puanina gore takip ederim ama dersle hic alakasi yok

November 1, 2017

CeyhunEr

I benim mi demek diplomayı sultanahmetten almış bunlar

April 9, 2015

EMRULLAHEN2

cok komikti eger beni guldurmeseydin sana arti degil eksi verirdim

November 1, 2017

EMRULLAHEN2

benim dergiye ihtiyacim va bumu ingilizcede anlam olamiyomus pööf eger o ingilizcede yanlis oluyosa ben herseyi yanlis yazarim ama genelde dogru cikiyor

November 1, 2017

EMRULLAHEN2
November 1, 2017

cankutibis

"Bana İngilizce dergi gerek"in nesi yanlış?

March 4, 2019

Yksel507514

VAR and VARDIR are the same in turkish

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.