"IneedmagazinesinEnglish."

Çeviri:Benim İngilizce dergilere ihtiyacım var.

4 yıl önce

25 Yorum


yfirat

neden in

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dillerle ilgili kullanım hep böyledir. eğer "dilinde" eklerseniz daha mantıklı gelebilir belki, hatırlamak amaçlı, yoksa pek o şekilde kullanmıyoruz tabii ki Türkçede.

"magazines in English (İngilizce dergiler/İngilizce dilinde dergiler)", "She gave a speech in English" (İngilizce bir konuşma verdi/İngilizce dilinde bir konuşma verdi), "the songs are in English"(Şarkılar İngilizce/Şarkılar İngilizce dilinde), "the education in this school is in English" (bu okuldaki eğitim İngilizce/ingilizce dilinde), vs, vs

4 yıl önce

Hseyinsar5

Benim ingilterede dergilere ihtiyacım var nasıl söylenir

2 ay önce

emre995532

I need magazines in England.

2 hafta önce

Nur967298
Nur967298

Çünkü Ingiliz dergilerine değil, ingilizce yazılmış dergilere ihtiyacım var.

4 hafta önce

busranurcebi

neden "I need English magazines" değil?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o kullanım daha çok "İngiliz dergileri" manasına gelir. yine de kabul edilebilen bir alternatiftir ancak yukarıdaki şekilde kullanım daha doğru

4 yıl önce

AltanAte

Ben de o şekilde olabileceğini düşünmüştüm ama öyle değilmiş

1 yıl önce

Ayenur590983

ihtiyacım vardır niye doğru olmuyor?

2 yıl önce

Baxshiyev

benim ingiliz dergilerine ihtiyacim var bu neden olamaz?

2 yıl önce

altansekerci

İhtiyaç yerine gereksinim kabul edilmeli

1 yıl önce

mukaddes355875

Yaaaa hic bi sekilde kabul etmiyor

1 yıl önce

AlperenAKT7

şöyle olmaz mıydı peki i need english magazines . ??

1 yıl önce

MerveS1

magazines'in onunde the kullanmamiza gerek var mi?

4 yıl önce

mcnshn

Dergilerine dedim...dergileri kabul ediliyor...

4 yıl önce

Sule1231

Ya benimi sona koydum. Anlam aynı ama yanlış dedi

2 yıl önce

cercolamiastella

They speak English(buradaki kasıt anadillerinin İngilizce olduğudur) They speak in English(anadilleri İngilizce olmayabilir ama şuanda İngilizce konuşuyorlar)

2 yıl önce

Beyzagl133839

Nolur beni takip edin bende sizi takip edecem

1 yıl önce

EMRULLAHEN2

ben puanina gore takip ederim ama dersle hic alakasi yok

1 yıl önce

CeyhunEr

I benim mi demek diplomayı sultanahmetten almış bunlar

3 yıl önce

EMRULLAHEN2

cok komikti eger beni guldurmeseydin sana arti degil eksi verirdim

1 yıl önce

EMRULLAHEN2

benim dergiye ihtiyacim va bumu ingilizcede anlam olamiyomus pööf eger o ingilizcede yanlis oluyosa ben herseyi yanlis yazarim ama genelde dogru cikiyor

1 yıl önce

EMRULLAHEN2
1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.