"The women listen."

Vertaling:De vrouwen luisteren.

May 22, 2014

3 opmerkingen


nicolie1

Listen is geen meervoud, maar toch weer wel, het is erg verwarrend, wanneer het nou juist is!

May 22, 2014

Lenkvist

Je moet vooral oppassen bij woorden die je met he/she/it kan vervangen, omdat die een -s krijgen. Alle andere vormen zijn vaak hetzelfde.

  • Ik luister - I listen
  • Jij/u luistert - you listen
  • Hij/zij/het - he/she/it listens
  • Wij luisteren - we listen
  • Jullie luisteren - you listen
  • Zij luisteren - they listen
May 22, 2014

nicolie1

Oke lenkvist...

May 23, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.