1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "On yıldan sonra restoran son…

"On yıldan sonra restoran sonunda kapanmıştı."

Çeviri:After ten years the restaurant had finally closed.

May 22, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

hodoras

After ten years the restaurant had finally been closed olması gerekmez mi? Neticede passive voice. Kendi kendine kapanması mümkün olmadığına göre.

March 3, 2017

ENES46

bende passive olması gerektiğini düşünüyorum, çünkü kendi kendine kapanamaz.

November 11, 2017

NurayCELIK

finally the restaurant had closed after ten years cümlesi neden kabul edilemez?

May 22, 2014

Selcen_Ozturk

lütfen böyle sadece sırası değişik ve kabul edilmesi gerekn cümleleri buraya yazmak yerine rapor et tuşuna basın

May 22, 2014

NurayCELIK

Verdiğim cevabın kesinlikle doğru olduğundan emin olamadığım için, rapor et tuşuna basmak yerine; öncelikle buraya yazmayı tercih etmiştim. İlginiz için teşekkürler.

May 25, 2014

qwertyali

ben netten ingilizce cümle yapısına baktım ilk önce özne daha sonra yüklem sonra nesne zaman vs diye gidiyor ama burda öyle bi durum yok nedeni ne bunun devrik mi acaba.

September 7, 2016

zulog

"at last" neden olmuyor

August 1, 2016

Selimm11

Close kelimesinin kapanmak anlamı yok diye biliyorum (kapatmak anlamına geliyor) passive form olması gerekmez mi? Yani the restaurant had been closed şeklinde İlginiz için teşekkür ederim.

March 7, 2015

cevatim

Verilen cevapta gramer hatasi var iki kez finally kelimesi kullanilmis. Rapor et demeyin lutfen her defasinda yapiyorum

August 4, 2014

BunyaminUzuncan

Ten years later tamlamasını neden kabul etmiyor?

December 23, 2014

Cansu909958

Had closed finally niye olmuyor

October 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.