"Я ем яблоки."

Çeviri:Ben elmaları yiyorum.

February 20, 2019

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Ferid039

bence яблока elma demek яаблоки elmalar çokluk demek


Emine3456

Erkek de sötylese kiz da söylese ben dediği için farketmez, iki cins de я yazacak. Burda яблоки çoğul.


FatullaM

Яаблока ile яаблоки arasındaki fark ne? Bu cümleyi erkek söylediği içinmi яаблока sonuna "a" deil "и" var anlamadım yaa:(


akiyumax

Яаблока elma яаблоки elmalar


Kastamonu374

translatede tekil ve çoğul yazarsan i harfinin çoğulluk verdiğini görürsün


Minana23

Яблока-birtane elma demek, Яблоки-3,4...yani çok elmalar


GorkiMaksim33

"Elma" nın doğru yazımı яблоко

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.