"These scissors do not cut well."

Çeviri:Bu makas iyi kesmez.

May 22, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

filizuckun

Tekil kullanımı anlayamadım

May 22, 2014

enderfin

these yerine this olsa bu makas olması gerekirdi.ama these scissors bu makaslar olmuyor mu?o zaman bu makaslar nasıl yazılacak

November 1, 2015

buttermuffin

"Scissors" için çoğul denmektedir çünkü iki adet bıçağı vardır. Mesela pantolon da "the trousers" olarak geçer çünkü iki bacağı var.

July 9, 2018

iliya163894

Tek bıçağı olsaydı o zaman da makas denmezdi.

October 2, 2019

BurakCokun7

bu makaslar olmalıydı

August 12, 2016

VeganMetin

makas değil, makaslar olması lazım, those ve do kullanımı çoğul kelime olduğunun kanıtı

August 2, 2019

deti1959

Zaten tekil olsaydı "do" değil "does" olurdu.

March 7, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.