Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk ekmek yer."

Çeviri:The child eats bread.

0
4 yıl önce

17 Yorum


merylmaz8

Child eats bread niye kabul etmiyorda başına A yi getiriyor

9
Cevap ver3 yıl önce

bordomavmsi

Neden eat eats oluyo?

9
Cevap ver3 yıl önce

GSSaitAras

Geniş zaman

3
Cevap ver3 yıl önce

Hevin248886

çünkü child tekil child yerine she veya he gelebilir ayşe ve ali they olur mesela

1
Cevap ver2 ay önce

BarDadelen

Eat değil de neden eats?

4
Cevap ver3 yıl önce

Serpil28707

Niye illa the olacak

2
Cevap ver5 ay önce

MWoede

sadece he she it de s takısı gelmiormuydu ?

1
Cevap ver4 yıl önce

FatihKaka

Çoğulda gelmez child zaten 3. Tekil şahısa giriyor.

1
Cevap ver3 yıl önce

erates

Eats yazınca geniş zaman olur. ekmek yer de geniş zaman

0
Cevap ver3 yıl önce

kiraz.mevsimi

Child ile children arasindaki fark ne

0
Cevap ver3 yıl önce

000503

Child çocuk, children çocuklar demek.

5
Cevap ver3 yıl önce

HidayetHG

The boy yazdım. Kids olarak verdi

0
Cevap ver3 yıl önce

elifbusra58

Bunasil biseydir yaa yeter yapamiyorum

0
Cevap ver3 yıl önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

0
Cevap ver6 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

niye eat deyil de eats ?

0
Cevap ver1 ay önce

izci

Child ve kid tekil ve cogulda kullanımı değişiyor mu? Bilen arkadaşlar yardımcı olsun .

-1
Cevap ver3 yıl önce

brkdlgr

Child children kid kids olur

-1
Cevap ver3 yıl önce