Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk ekmek yer."

Çeviri:The child eats bread.

4 yıl önce

16 Yorum


merylmaz8

Child eats bread niye kabul etmiyorda başına A yi getiriyor

4 yıl önce

bordomavmsi

Neden eat eats oluyo?

3 yıl önce

Hevin248886

çünkü child tekil child yerine she veya he gelebilir ayşe ve ali they olur mesela

4 ay önce

GSSaitAras

Geniş zaman

3 yıl önce

ArifGen

Ole

2 hafta önce

BarDadelen

Eat değil de neden eats?

3 yıl önce

FatihKaka

Çoğulda gelmez child zaten 3. Tekil şahısa giriyor.

4 yıl önce

erates

Eats yazınca geniş zaman olur. ekmek yer de geniş zaman

3 yıl önce

Serpil28707

Niye illa the olacak

8 ay önce

MWoede

sadece he she it de s takısı gelmiormuydu ?

4 yıl önce

kiraz.mevsimi

Child ile children arasindaki fark ne

4 yıl önce

000503

Child çocuk, children çocuklar demek.

4 yıl önce

HidayetHG

The boy yazdım. Kids olarak verdi

4 yıl önce

elifbusra58

Bunasil biseydir yaa yeter yapamiyorum

3 yıl önce

__ThE__MoNsTeR__

niye eat deyil de eats ?

3 ay önce

Muhammed686159

Başına the koymadan child eats bread yazsak noluyor ki ?

3 gün önce