1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "O ne yiyor?"

"O ne yiyor?"

Çeviri:Что он ест?

February 20, 2019

4 Yorum


FatullaM

Yaa 1 Allahın kulu bana yardım ede bilirmi? yada bu programda niye rusçanın alfabetini, qramatikasını vermiyorsunuz? Ben hayla çoĝul tekil bu tip şey+i anlamıyorum. Neyi nerde yazacağımı şaşırdım lütfen yarım edin


fire_s1

Onun için sen önce rus alfabesini oğren daha sonra bu programa başlamalısın bence öyle birden bire gelemezsin yoksa hevesin ölür


SebineTeym1

Niyə azerbaycan dili yoxdu axi.türkcədən ruscaya oyrənmək cox pisdi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.