"الليلة أطبخ العشاء."

الترجمة:Tonight I cook dinner.

May 22, 2014

38 تعليقًا


mariamahmed3

tonight i cook the dinner ليه خطأ؟

October 16, 2014

EngAhmed7

انا كتبتها كده بس الاختلاف I cook the dinner tonight

November 30, 2015

omer_demos

ليه مينفعش the dinner ?

May 22, 2014

mohamedabo636353

انا عاملها كده برده وغلط مش عارف ليه

July 25, 2014

Dhuha_93

انا بعد

August 18, 2014

diaaeldin_12

انا كمان

November 9, 2015

BoualiBouk

لانه من الاسماء المعدودة والغير معدودة للمزيد من الشرح http://www.ldoceonline.com/dictionary/dinner

July 12, 2017

AliDiab

الصح tonight i cook the dinner

October 18, 2014

Omar-Saeed

لية the dinner خطأ؟

February 15, 2015

ASAWER978640

ليش خطا

March 26, 2017

AdelAishan

Tonight I cook dinner. الإجابة الصحيحة

June 13, 2018

mohamed476635

العشاء معرف عندما اكتب the dinner بيقول خطأ لماذا

December 20, 2018

HanyMorgan

ليه كده يا اخى مشيها the dinener

October 14, 2014

nadafawzy2

tonight i cook the dinner ...

November 26, 2015

ahmed379420

The dinner why wrong

December 11, 2015

wesamnabeel99

The dinner?

January 27, 2016

Haanime32

أظن the dinner خطأ ﻷنة العشاء معروف فﻻ يحتاج إلى استخدام the

هذا والله أعلم

March 27, 2016

ali85134

yes

June 7, 2019

albara354

السؤال فيه خلل

April 23, 2016

sab_rine7

في خطا لانو الصح هو I cook the dinner tonight

April 25, 2016

BelalMayal

لا هو طالب منك اختيار جميع الاجابات الصحيحة وهنا يوجد اجابتين صحيحات

May 6, 2016

60w9

العشاء وليس عشاء

June 21, 2016

shaher672961

Tonight I am cooking the dinner

June 30, 2016

ZahraaJaaf1

ليش خطأ

July 8, 2016

ZahraaJaaf1

الحل الصحيح انه نختار الاجابتين Tonight i cook dinner و Tonight i cooking the dinner

July 8, 2016

aada638807

اذا ماهو الجواب

July 19, 2016

zaqi_rma

متى تضاف ing

September 29, 2016

MosabModaw

What

November 18, 2016

Reham305705

انا كاتبتها صح وين الخطأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

January 24, 2017

mtab430164

ليش خطأ

May 15, 2017

7AhmedOmar7

لتوضيح : هو استخدم ing في الجملة لان الجملة تدل على ان الشيء هذا يحدث الان : انا اطبخ العشاء والing تستخدم لشيء يحدث الان

June 8, 2017

RaniaShire

ماهي الاجابه الصحيحه

July 15, 2017

shahad633622

في ال التعريف بالجمله لماذا لا تصلح the dinner

September 23, 2017

noha823372

غلط ليه

November 28, 2017

Ashraf373963

ليس خطأ الإجابة صحيحة لأن الجمله تقول الليلة أطبخ العشاء فالترجمة تكون tonight i cook the dinner

January 28, 2018

rana379686

مابعرف شعمللكمم ☹

March 30, 2018

AhmadAlabd910594

I will cook the dinner tonight.

May 12, 2019

Nanah532928

لماذا خطأ ان أقول tonight I cook the dinner

May 26, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.