"Păianjenul este un animal."

Traducere:The spider is an animal.

acum 4 ani

5 comentarii


SergiuBadarau

Deoarece atunci când substantivul incepe cu o vocală se scrie "an", iar dacă începe cu o consoana se scrie "a".

acum 3 ani

bistrita1

când se scrie "it is "si "is"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”is” este verb, ”it” este pronume
Daca in propozitie exista un substantiv cu rol de subiect, atunci folosesti doar verbul "is".
Daca nu exista, atunci trebuie sa folosesti si pronumele "it" ca subiect si verbul "is".

acum 4 ani

NicuPop

Util raspunsul, multumim

acum 4 ani

AlexandruL13

De ce nu este corect "a animal" ?

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.