1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Mavi şapka benim büyükannem …

"Mavi şapka benim büyükannem için."

Çeviri:The blue hat is for my grandmother.

May 22, 2014

19 Yorum


IsmailEmanet

benzer bir çok soruda olduğu gibi mavi şapka olarak yazıldığı için the eki konmadan da doğru cevap olarak kabul edilmeliydi


imyurnerolich

Evet şu the takısı yüzünden 4. keredir seviye testini geçemiyorum yeter artık...


PhoeniXim

Blue Hat kabul edilmeli


SoydanDerm

The olmasa da olur


SelinnurBo

Grandma yı nden kabul etmedi


Sefa149009

The blue hat (is) for my grandmother. İs olmadan olmuyir mu. Neden???


Emir.Arslan

Is="-dır,-dir" anlamina gelir ana fiilden önce kullanilir burada aslinda cunlenin anlami mavi şapka büyük annem içindir olduğu için is kullanilmiştir


anonim867561

offf son 1 sorum kalmisti ama yandim yaaa


elifnr9

iki tane aynı şık vardı


sila.k.2004

Blue hat is for my grandmother Kabul edilmeli


alexdeep4

The eki belirti amaclimi yaziliyor yardimci olurmusunz


sebis28

Boş yapmayin ya


Seyma65

Grandma yı niye kabul etmiyosun ya illa uzatmam mı gerek


Bukrek2

the the the the the the the the the the i hate my life

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.