1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim onlara ihtiyacımız var…

"Bizim onlara ihtiyacımız var ve umarım onlar bizi desteklerler."

Çeviri:We need them, and I hope that they support us.

May 22, 2014

27 Yorum


erdalbesoluk

bu that gerekli mi ki them yeterli değil mi


medine36579

That yazman şart değil bu şekilde de kabul eder


kablll

"We need them" yazdım ama sonra bir kalp gitmesin diye çakallık yaptım; Google'a "we have need them" dedim, görmek istediğim şeyi yazdı. Binaenaleyh bir kalp göz göre göre ebediyete göç etti. Yurdu uçmak olsun. Böyle bir hayat hikayesi işte. : D


Tayyardudn

Dövüşelim mi


GozdeYilmaz10

Aynen ya şu that hakkındı ayrıntılı bilgi alabilir miyiz?


agaagaagaagaaga

Burada 'that' türkçe dilbilgisinde bağlaç olan ki anlamındadır.


MehmetAliBey7733

Cümleyi tek seferde yazabildiğime göre bu Duolingo civcivi işe yarıyor demektir arkadaşlar. Kesin ve net bilgi, yayalım :)


aaaaaaaaaaaaaaaf

Support yerine back up da kabul edilmeli


Hakangrel2

hahahahaha bu uzun zor soruyu ilk denemede hatasız tam doğru yapabildiğimde kahkaha attım mutluluktan


kerem614993

Umarım ki onlar bizi destekler. Buradaki ki that oluyor


ufuk.canli

"We need them, and hopefully they support us." ?


123hasan

we need them and hopefully they will support us niye olmuyoooooooooooooooo >:(


Nezir_Dlm

We need them and I hope they support us dedim kabul etti that kullanmadanda kabul etti


mehmet662617

I hope niye yazılmış anlamadım


mehmet662617

Umarım hatırladım


gonul92

soru sürekli olarak hata veriyor.


BAYRAM359515

Bazen bi harfi kabul etmiyor olabilir


ARMYSLOVEBTS

Evet mesela he reads ile he read arasında bir jarf var ama orada ki s takısı gerekli böyle kuralı cümlelerde kabul etmiyor ama mesela kuralsız olan şu cümleye bakalım we ned us ve we need us burada need bir kelime ve hani kural değil unutuğunu veya gözden kacırdıgını sanar ama s kuralı üniversite sınavında bile çıktığı için kabul etmiyor


Gke166563

Tüm cümleyi doğru yazdım ama bir tek us ile support' un yerine değiştirdim diye yanlış dedi


vural652822

Ben ne yazmışım,bir bakın bakalım..cümle kafamı karıltırmadı.kafası karılık olan sizsiniz


Fsunzmen1

Ben doğrusunun aynısını yazdım ,neden kabul edilmedi .Lütfen cevap verirmisiniz.


senol.yldz

That yerine so dedim kabul etmedi ikinisini arasındaki fark nedir ki ?


ARMYSLOVEBTS

Bizim umduklarımız bizi hiç bir zaman desteklemedi dedi şair ve kefenini giydirdiler


ARMYSLOVEBTS

Ya bu uygulamada mesajlasabilecek miş bir yer var mi


NESLHANSUN

Aynisini yazdigim halde yanlış kabul etti şoktayim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.