"Bizim onlara ihtiyacımız var ve umarım onlar bizi desteklerler."

Çeviri:We need them, and I hope that they support us.

4 yıl önce

10 Yorum


erdalbesoluk

bu that gerekli mi ki them yeterli değil mi

4 yıl önce

kablll

"We need them" yazdım ama sonra bir kalp gitmesin diye çakallık yaptım; Google'a "we have need them" dedim, görmek istediğim şeyi yazdı. Binaenaleyh bir kalp göz göre göre ebediyete göç etti. Yurdu uçmak olsun. Böyle bir hayat hikayesi işte. : D

4 yıl önce

GozdeYilmaz10

Aynen ya şu that hakkındı ayrıntılı bilgi alabilir miyiz?

3 yıl önce

agaagaagaagaaga

Burada 'that' türkçe dilbilgisinde bağlaç olan ki anlamındadır.

3 yıl önce

ebulkerem

Wish yüzünden kabul etmiyor. Program hope yazmış.

1 yıl önce

Nezir_Dlm

We need them and I hope they support us dedim kabul etti that kullanmadanda kabul etti

2 ay önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

Support yerine back up da kabul edilmeli

4 yıl önce

ufuk_canli

"We need them, and hopefully they support us." ?

3 yıl önce

123hasan

we need them and hopefully they will support us niye olmuyoooooooooooooooo >:(

2 yıl önce

bozkurt214346

Virgül yazmadık diye kabul etmedi mk

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.