1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim onlara ihtiyacımız var…

"Bizim onlara ihtiyacımız var ve umarım onlar bizi desteklerler."

Çeviri:We need them, and I hope that they support us.

May 22, 2014

17 Yorum


erdalbesoluk

bu that gerekli mi ki them yeterli değil mi


medine36579

That yazman şart değil bu şekilde de kabul eder


GozdeYilmaz10

Aynen ya şu that hakkındı ayrıntılı bilgi alabilir miyiz?


agaagaagaagaaga

Burada 'that' türkçe dilbilgisinde bağlaç olan ki anlamındadır.


kablll

"We need them" yazdım ama sonra bir kalp gitmesin diye çakallık yaptım; Google'a "we have need them" dedim, görmek istediğim şeyi yazdı. Binaenaleyh bir kalp göz göre göre ebediyete göç etti. Yurdu uçmak olsun. Böyle bir hayat hikayesi işte. : D


MehmetAliBey7733

Cümleyi tek seferde yazabildiğime göre bu Duolingo civcivi işe yarıyor demektir arkadaşlar. Kesin ve net bilgi, yayalım :)


aaaaaaaaaaaaaaaf

Support yerine back up da kabul edilmeli


ufuk.canli

"We need them, and hopefully they support us." ?


123hasan

we need them and hopefully they will support us niye olmuyoooooooooooooooo >:(


ebulkerem

Wish yüzünden kabul etmiyor. Program hope yazmış.


medine36579

Wish dilemek ya da keşke manasında. Hope ummak umarım manasında


Nezir_Dlm

We need them and I hope they support us dedim kabul etti that kullanmadanda kabul etti


mehmet662617

I hope niye yazılmış anlamadım


mehmet662617

Umarım hatırladım


gonul92

soru sürekli olarak hata veriyor.


BAYRAM359515

Bazen bi harfi kabul etmiyor olabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.