"Which one is red, which one is white?"

Çeviri:Hangisi kırmızı, hangisi beyazdır?

May 22, 2014

13 Yorum


ozanfrt1

Anlamadigim "one " larin ne anlami var orda

October 2, 2015

onur458

Which = hangi Which one = hangisi

November 27, 2018

GncelBLBL

Kırmızı beyaz en büyük Türkiye!!!!

January 15, 2016

uur_tygr

'which one'a hangi biri diyemez miyiz?

April 20, 2015

HalBenHB

Zaten düşünce hangi biri=hangisi

August 18, 2019

sibel1101

Wine diye duydum yanlış yazdım :(

August 20, 2017

selocan1903

one nin burda kattığı anlam nedir

December 7, 2015

ramazan785137

Yani bi sürü kırmıızı var diyorki hangi kırmızılardan demek istiyor birtane seçilecek ya ö yüzden

November 2, 2016

kablll

Burada one zamir olarak mı kullanılıyor?

May 22, 2014

volvi07

"hangi biri kırmızıdır,hangi biri beyazdır" şeklinde bir türkçe çeviri mümkün değil midir? teşekkürler.

May 9, 2015

mauzeof

burada one'ın önemi ne

June 8, 2015

gokmenarslan5959

Buradaki one'nin anlami nedir anlayamadim?

July 2, 2016

Pnar979486

Doğru yaziyorum kabul etmiyor off

March 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.