1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which one is red, which one …

"Which one is red, which one is white?"

Çeviri:Hangisi kırmızı, hangisi beyazdır?

May 22, 2014

17 Yorum


ozanfrt1

Anlamadigim "one " larin ne anlami var orda


[aktif olmayan kullanıcı]

    Which = hangi Which one = hangisi


GncelBLBL

    Kırmızı beyaz en büyük Türkiye!!!!


uur_tygr

    'which one'a hangi biri diyemez miyiz?


HalBenHB

    Zaten düşünce hangi biri=hangisi


selocan1903

    one nin burda kattığı anlam nedir


sibel1101

    Wine diye duydum yanlış yazdım :(


volvi07

    "hangi biri kırmızıdır,hangi biri beyazdır" şeklinde bir türkçe çeviri mümkün değil midir? teşekkürler.


mauzeof

    burada one'ın önemi ne


gokmenarslan5959

    Buradaki one'nin anlami nedir anlayamadim?


Ers.b

    Buradaki mesele "hangi kırmızı" ve "hangisi kırmızı" meselesi...


ramazan785137

    Yani bi sürü kırmıızı var diyorki hangi kırmızılardan demek istiyor birtane seçilecek ya ö yüzden


SerhatTun1

    "Hangi biri kırmızı, hangi biri beyazdır?" doğrusu budur. Aksi halde "Which is red, which is white" şeklinde sormanız gerekirdi. Benim İngilizce öğrenmeye gayret ettiğim kadar siz de Türkçe öğrenin önce! HATALI OLAN BEN DEĞİL, SİZSİNİZDİR!!!


kablll

    Burada one zamir olarak mı kullanılıyor?


Pnar979486

    Doğru yaziyorum kabul etmiyor off


busragbusrag

    White yazacagima write yazdim kabul etmedi


__mochi-_-

    Bende "hangisi "var ve bir de" Hangisi" var ben küçük harfli olanla başladım ve yanlış dedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.