1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O diğer fincanı daha fazla s…

"O diğer fincanı daha fazla sever."

Çeviri:He likes the other cup more.

May 22, 2014

13 Yorum


kablll

He likes more the other cup olur mu?


ibraa23

More 'zarf' durumunda olup yüklemi nitelerse cümlenin sonunda yer alır.

More 'sıfat' durumunda ise ismin hemen önünde olur yani sonda olmaz.

Bu örnekte ise yüklemi nitelemiş o yüzden sonda.


Ozanarslan93

Ilgilenen kimse yok ki !


MlhGnc1

Love ve like farkını neye göre belirliyoruz? Love yazıyorum like çıkıyor, like yazıyorum love çıkıyor.


Kutluturk

More en sonda olmak zorunda mı


Ruveyda602976

more neden sonda ki?


MerveNurCa1

More than the other olmaz mı


ferdi48130

Her daha ya more diyemiyoruz diye biliyorum kısa sıfatlar , sonu y ile biten sıfatlar, uzun sıfatlar ve düzensiz sıfatlar var. Daha ve en konu comparative superlative.


MehmetNuri9

Saçmalamayın yahu he ve she ikisi de "O" anlamına gelir. Cevap yanlış değil sistem hatası.Yakışmadı bu..


tugerr

More neden cümle sonunda? hep böyle kullanılmıyor. bu bir alternatif kullanım mıdır?


HakanSait

Tüh! "more" cümlenin sonundaymış. Ama neden?


yavuz470004

He likes another cup more neden olmadi


rkaan92

he likes more the other cup. kullanımı da dogru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.