"O diğer fincanı daha fazla sever."

Çeviri:He likes the other cup more.

May 22, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

kablll

He likes more the other cup olur mu?

May 22, 2014

Ruveyda602976

more neden sonda ki?

June 26, 2017

Kutluturk

More en sonda olmak zorunda mı

December 5, 2015

Ozanarslan93

Ilgilenen kimse yok ki !

May 8, 2017

tugerr

More neden cümle sonunda? hep böyle kullanılmıyor. bu bir alternatif kullanım mıdır?

March 19, 2016

ibraa23

More 'zarf' durumunda olup yüklemi nitelerse cümlenin sonunda yer alır.

More 'sıfat' durumunda ise ismin hemen önünde olur yani sonda olmaz.

Bu örnekte ise yüklemi nitelemiş o yüzden sonda.

August 30, 2019

MerveNurCa1

More than the other olmaz mı

July 13, 2015

ferdi48130

Her daha ya more diyemiyoruz diye biliyorum kısa sıfatlar , sonu y ile biten sıfatlar, uzun sıfatlar ve düzensiz sıfatlar var. Daha ve en konu comparative superlative.

December 12, 2015

MehmetNuri9

Saçmalamayın yahu he ve she ikisi de "O" anlamına gelir. Cevap yanlış değil sistem hatası.Yakışmadı bu..

February 5, 2016

HakanSait

Tüh! "more" cümlenin sonundaymış. Ama neden?

November 1, 2018

yavuz470004

He likes another cup more neden olmadi

June 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.