"O diğer fincanı daha fazla sever."

Çeviri:He likes the other cup more.

4 yıl önce

9 Yorum


kablll

He likes more the other cup olur mu?

4 yıl önce

tugerr

More neden cümle sonunda? hep böyle kullanılmıyor. bu bir alternatif kullanım mıdır?

2 yıl önce

Ozanarslan93

Ilgilenen kimse yok ki !

1 yıl önce

Kutluturk

More en sonda olmak zorunda mı

3 yıl önce

Ruveyda602976

more neden sonda ki?

1 yıl önce

MerveNurCa1

More than the other olmaz mı

3 yıl önce

ferdi48130

Her daha ya more diyemiyoruz diye biliyorum kısa sıfatlar , sonu y ile biten sıfatlar, uzun sıfatlar ve düzensiz sıfatlar var. Daha ve en konu comparative superlative.

2 yıl önce

MehmetNuri9

Saçmalamayın yahu he ve she ikisi de "O" anlamına gelir. Cevap yanlış değil sistem hatası.Yakışmadı bu..

2 yıl önce

HakanSait

Tüh! "more" cümlenin sonundaymış. Ama neden?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.