"Onların evliliği bitti."

Çeviri:Their marriage is over.

4 yıl önce

10 Yorum


busranurcebi

neden "their marriage has finished" olmadı?

4 yıl önce

AtomKarnca

ben de öyle yazdım ama olmadı. pasif yapı mı kullanmak gerekiyor acaba?

3 yıl önce

dilaraayasgil

their marriage was over olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bitmisti olur o . "over" zaten bitmis/bitik anlamina gelir. yardimci fiil olarak was kullanirsaniz da gecmisin gecmisi olur

4 yıl önce

betulduo

Evet neden?

1 yıl önce

brahimGven8

"Their marriage is over" yerine "Their marriage is finish" yazdım, kabul etmedi. Onun kullandığı fiili kullanma zorunluluğum var mı?

1 hafta önce

betulduo

Njjjjjjjj kaka

1 yıl önce

eceokur

Their marriage is done. neden olmuyor?

5 ay önce

GaziTrkmn

Their is marriage over neden olmuyor acaba

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.