1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların evliliği bitti."

"Onların evliliği bitti."

Çeviri:Their marriage is over.

May 22, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

busranurcebi

neden "their marriage has finished" olmadı?

May 22, 2014

AtomKarnca

ben de öyle yazdım ama olmadı. pasif yapı mı kullanmak gerekiyor acaba?

February 25, 2015

dilaraayasgil

their marriage was over olmaz mı

September 2, 2014

Selcen_Ozturk

bitmisti olur o . "over" zaten bitmis/bitik anlamina gelir. yardimci fiil olarak was kullanirsaniz da gecmisin gecmisi olur

September 2, 2014

Davut1453Alemdar

Neden their'dan sonra is gelmiyor yardimci fiil mariage'den sonra.neden geldi

January 21, 2019

betulduo

Evet neden?

November 27, 2017

brahimGven8

"Their marriage is over" yerine "Their marriage is finish" yazdım, kabul etmedi. Onun kullandığı fiili kullanma zorunluluğum var mı?

November 26, 2018

GaziTrkmn

Their is marriage over neden olmuyor acaba

October 11, 2018

yunus718901

aynen bende öyle dedim neden olmadı ki senin dediğin daha mantıklı

August 19, 2019

eceokur

Their marriage is done. neden olmuyor?

June 26, 2018

ownerofyeontan

"...has finished." neden olmadı?

August 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.