1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Этот человек ест."

"Этот человек ест."

Çeviri:Bu insan yiyor.

February 23, 2019

8 Yorum


ICouldntFind

"bu insanlar yer" neden olmuyor çünkü "bu insan yer" dediğimizde o kişi yamyammış gibi geliyor


GorkiMaksim33

"İnsanlar" çoğul bir kelime o yüzden olmuyor. Virgül konması lazım orda ben de yamyam anladım başta :D


frid162383

bu ne cür mənasız cümledi


BORAARAS2

bu insan yemek yiyor Türkçe 'de daha doğru bir ifade oluyor o nedenle doğru olmalıdır


yaqut90734

Bu insan yiyor neden kabul otmiyor bilen varmi?


ICouldntFind

eklenmiş sanırsam


kardelen30162

Cumle kafami naristiriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.