"Этот человек ест."

Çeviri:Bu insan yiyor.

February 23, 2019

13 Yorum
Tartışma kilitli.


Ferid039

bu ne cür mənasız cümledi


VelionaVollerei

"bu insanlar yer" neden olmuyor çünkü "bu insan yer" dediğimizde o kişi yamyammış gibi geliyor


GorkiMaksim33

"İnsanlar" çoğul bir kelime o yüzden olmuyor. Virgül konması lazım orda ben de yamyam anladım başta :D


Beyzaengl4

evet ve absurt duruyor


BORAARAS2

bu insan yemek yiyor Türkçe 'de daha doğru bir ifade oluyor o nedenle doğru olmalıdır


yaqut90734

Bu insan yiyor neden kabul otmiyor bilen varmi?


Zamiq518142

Ben bu adam yiyor yazdim olmadi


kardelen30162

Cumle kafami naristiriyor


fatih365142

Ruslar insan minyiyor


Min2502731

Ya ben o dakila doğruyu vurdum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.