Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El citeşte ziare."

Traducere:He reads newspapers.

acum 4 ani

3 comentarii


bistrita1

Multumesc pentru raspunsul anterior

acum 4 ani

bistrita1

De ce aici folosim "reads"si nu" read"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent, doar la persoana a 3-a singular se adauga un ”s” la final.
Pentru restul persoanelor se foloseste aceeasi forma ca infinitivul verbului.

(Nu posta mai multe mesaje unul sub altul (daca nu raspunzi altcuiva), daca ai uitat sa zici ceva ai buton de editare sub mesajul tau si adaugi.)

acum 4 ani