1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El citeşte ziare."

"El citeşte ziare."

Traducere:He reads newspapers.

May 22, 2014

3 comentarii


bistrita1

Multumesc pentru raspunsul anterior


bistrita1

De ce aici folosim "reads"si nu" read"


fantomitzah

La prezent, doar la persoana a 3-a singular se adauga un ”s” la final.
Pentru restul persoanelor se foloseste aceeasi forma ca infinitivul verbului.

(Nu posta mai multe mesaje unul sub altul (daca nu raspunzi altcuiva), daca ai uitat sa zici ceva ai buton de editare sub mesajul tau si adaugi.)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.