1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim kız kardeşim anlamasa …

"Benim kız kardeşim anlamasa da bu kitabı okuyor."

Çeviri:Моя сестра читает эту книгу, хотя и не понимает её.

February 25, 2019

6 Yorum


OsmanADALI

хотя и моя сестра не панимает она читает эту книгу ??????? bu olmaz mı?


iltimasinci1

"Хотя" rağmen anlamına geliyor yani cümle kız kqrdeşim anlamamasına rağmen bu kitabı okuyor oluyor ve "хотя" kelimesini yanlış yerde kullanmışsın


OsmanADALI

Teşekkür ederim.


OsmanErtrk4

Нанимает или панимает


Serra448117

Понимает

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.