1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben lokantada bir masa ayırt…

"Ben lokantada bir masa ayırtırım."

Çeviri:I reserve a table at the restaurant.

May 23, 2014

12 Yorum


AhmetKarak

In the restaurant olmaz mi


CemYcbg

in the restourant neden olmuyor


emotionalman

İn the restaurant da doğru bir cevap.


FatihArkan6

Ben reserve yerine Book dedim olmaz mı(kitap olanı demiyorum)


yagiz579745

kitap ne alaka bu soruda


FatihArkan6

Book sadece kitap değil canım


252525ENESDEMIR

Reserve yapmak anlaminda


ferit590521

İn ile at i hep karistiriyorum


TolgaAvc5

İn eyrafi cevrili olan at olmayan


Nikki359812

I reserved olmazmi past tense olarak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.