A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Milyen tulajdonságai vannak?"

Fordítás:What properties does it have?

4 éve

11 hozzászólás


axioma_hu

Szokozhiba a jonak tartott megoldasban (... of properties ... egybeirva)

4 éve

supremo11

What kind ofproperties

2 éve

Agicatz

A property tulajdon és nem tulajdonság?! Ez szerintem hibás feladat.

3 éve

supremo11

a szótár szerint ezt is jelenti, mindenesetere elég életszerűtlennek hangzik

2 éve

alansheaerer8

which nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Pedig jó az.

3 éve

atesz67

What kind of features does he have? Miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

features - jellemvonások, sajátosságok Tartalmilag jó ez, de ennél a feladatnál mégsem, mert a 'feature' nem jelent 'tulajdonság' - ot. Ám amit leírtál helyes, csak nem annak a fordítása, hogy "Milyen tulajdonságai vannak.

3 éve

attila555699

Mert a what kind of az fajta fele

8 hónapja

zsenya0521

What does it have properties? Miért nem jó?

3 éve

Cohinor

Igaz hogy màr vagy 20 ève tanultam, de emlékeim szerint a "milyen" kèrdőszót a mondat elejèn elhelyezett "what" ès a mondat legvègèn elhelyezett "like" szavakkal is ki lehet fejezni.

3 éve