"The tall women drink wine."

Çeviri:Uzun kadınlar şarap içer.

4 yıl önce

5 Yorum


mrv68mrv

kısa kadınların ağzı yok zaten

3 yıl önce

KemalErgin

"The tall womAn drink wine" ile "the tall womEn drink wine" çoğul mu tekil mi olduğunun farkı diyaloğun gidişatından anlaşılır. Sadece 1 cümlede farkını anlamamızın beklenmesi saçma olmuş. Bence sorunun cevaplarına eklenmeli yoksa soru yanlıştır.

3 yıl önce

dolunay11

Tekil olsaydı drink "s" takısı alırdı.

2 yıl önce

KemalErgin

Woman kelimesi "s" eki almaz, çoğul versiyonu women olarak yazılır.

2 yıl önce

rDenizOner

"Woman" değil, "Drink" kelimesi "s" takısı alırdı demiş arkadaş ki zaten doğrusu da o.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.