1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The tall women drink wine."

"The tall women drink wine."

Çeviri:Uzun kadınlar şarap içer.

May 23, 2014

4 Yorum


mrv68mrv

kısa kadınların ağzı yok zaten

October 7, 2015

rDenizOner

No offense :)

July 19, 2019

KemalErgin

"The tall womAn drink wine" ile "the tall womEn drink wine" çoğul mu tekil mi olduğunun farkı diyaloğun gidişatından anlaşılır. Sadece 1 cümlede farkını anlamamızın beklenmesi saçma olmuş. Bence sorunun cevaplarına eklenmeli yoksa soru yanlıştır.

August 30, 2015

dolunay11

Tekil olsaydı drink "s" takısı alırdı.

April 1, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.