1. Foro
  2. >
  3. Tema: Esperanto
  4. >
  5. "Escribiéndolo, lo aprendí."

"Escribiéndolo, lo aprendí."

Traducción:Skribante ĝin, mi lernis ĝin.

March 1, 2019

4 comentarios


oxjpmg

Kial la unua "ĝi" estas en akuzativo se "Skribante" ne estas verbo?

March 1, 2019

Jorge.R.Nogueras

Bona demando! :-) Participoj funkcias kiel verboj, kaj povas havi objekton, kiu kompreneble postulas la akuzativon:

  • Mi estas skribanta leteron = Estoy escribiendo una carta.
  • Skribinte la leteron, mi foriris. = Luego de escribir la carta, me fui.
March 1, 2019

oxjpmg

Dankon!

March 1, 2019

Jorge.R.Nogueras

Ne dankinde. :-)

March 1, 2019
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.