1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is an excellent student."

"He is an excellent student."

Çeviri:O harika bir öğrencidir.

May 23, 2014

39 Yorum


xgezginx

"O mükemmel bir öğrencidir." cevabını neden yanlış kabul etti?


gkhangk0

mükemmel de olur ama hazırlayan kişi mükemmeli düşünmedi herhalde bu da bilgisayar sen harika yada mükemmel desende yazar excellent için kötü yazdıysa kötü cevabını ister.


Elif691

bende aynısını yaptım


ipek2007i

aynen ben de oyle yazdim fakat ceviride excellent kelimesinin anlaminda muhtesem yaziyordu


neslihancennet

excellent kelimesinin mukemmel anlamida vardir lutfen dikkate alin


mami0195

Katiliyorum o mükemmel bir ogrencidir ifadesi dogru olmasi gerekir


OnurKaraag

"mükemmel" olmaz mıydı?


sinanbozkus

excellent = mükemmel değil mi ? Neden kabul etmedi ki..


egencer

Mukemmel de israr ediyorum


gulenzek

"Mükemmel bir öğrenci" de olurdu ama yanlış dedi!


astrino

O bir harika ogrenci yi kabul etmedi


fatosmemo

Mukemmel dogru....kesinlikle eminim!!!!


hmustak

O harika bir öğrencidir == o kusursuz bir öğrencidir


Selcen_Ozturk

hayir kusursuz ve harika ayni anlamlara gelmez. kusursuz, mükemmel yani hic bir hatasi olmayan ayri, harika yani cok iyi olmak ayri


fmervet

Bence de mükemmel olabilir


BeyzaBuyuk

Mükemmeli niye kabul etmiyorsun abi ya


AhmetSerdar

O mükemmel bir öğrencidir. Lütfen cevaplar arasına ekleyiniz efendim.

Excellent: Mükemmel, Kusursuz, Harika, çok iyi, üstün, güzel, fevkalade, enfes


keremhan77

"O mükemmel bir öğrencidir " kabul etmedi. Birkaç soru önce excellent'in karşılığı mükemmel olurken burada olmuyor. İşte yapacak zevkler ve renkler değişir. Yapacak fazla da birşey kalmıyor bizlere.


Alpdawg

o mükkemmel bir öğrenci cevabımı kabul etmiyor niye?


Murat.sancar1

Problemin kökenine inelim arkadaşlar. Demek ki bize, hepimize böyle öğretilmiş :) Problemin eğitim sistemimizle bir alakasını olduğunu düşünmek üzereyken Tureng de excellent'e mükemmel dedi. Dolayısı ile benim eğitim sistemi teorisi çöktü :)


Davudi61

O Harika bir talebedir Kabul etmedi talebe=öğrenci değil mi?


sahinb

O mükemmel bir öğrencidir


cem84

Mükemmel gozden geçirilmeli kanımca..!!!


drozdal

Bu kadar eleştiriye bir açıklama lutfen


CNEYTAHMET

Harika,muhtesem ve mukemmel sifatlari Turkce'de neredeyse es anlamli olarak kullanilmazlar mi?Ingilizce,den Turkce'ye cevirilerde ciddi sorunlar var.Bu programi gozden gecirmenizde buyuk bir fayda var.


ABAKIR47

Mükemmel kelimesi kabul edilmesi gereken bir sözcüktur


TubaMalik

veli toplantılarında öğretmen öğrencinin durumu ile ilgili geri bildirim verirken, o muhteşem/harika bir öğrenci yerine, mükemmel bir öğrenci kalıbını kullanır. genel dil kalıbında bu tanım öğrencinin durumunu daha iyi anlatır. muhteşem/harika bir parti, muhteşem/harika bir yemek, muhteşem/harika bir vazo diyebiliyoruz ama muhteşem/harika bir öğrenci demeyiz. mükemmel bir öğrenci, her anlamda mükemmel demektir; arkadaşlarıyla ilişkisi, sınıf içi disiplini, sorumluluğu v.b. Bazı cümleler geleneksel kullanım kurallarına uymuyor ve bunda ısrar ediliyor, çok yanlış. Lütfen dikkate alın.


alibarut

O bir harika ögrencidir yazdim neden yanlis dedi


MehmetZorl2

bu kadar katı kurallar ile devam ediliyorsa sıkıntı var demektir. eminim mükemmel ile harika arasındaki farkı bırakın günlük hayatı iş görüşmesinde bile kimse dikkate almayacaktır.


SaniEralp

mükemmel doğru olabilirdi


HlyaCihangir

Türkçe'de şimdiye kadar bir insan için muhteşem sıfatının kullanıldığını duymadım. Muhteşem daha ziyade organizasyon ya da yapılan işler için kullanılır. Öğrenci için de mükemmel ya da harika sıfatları kullanılabilir. Bana gelen doğru cevapta ''O muhteşem bir öğrencidir.'' yazıyor. Çok yanlış bir kullanım bence.


AkmCanSude

"excellent: mükemmel, üstün, dört dötlük, seçkin, çok iyi" anlamında iken İngilizce-Türkçe sözlüklerde; neden "harika" dışındaki asıl karşılıklarını yazınca kabul etmiyor ki?


stihanSihe

I am excellent student.


samir519945

O harika bir ogrencidir yazdm ve yanlis kabul etti whyy?


Meliss594

O bir harika öğrencidir. Niye olmuyor?


HarunBAYRAK

mükemmel dedim yanlış dedi saçmalık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.