"He is an excellent student."

Çeviri:O harika bir öğrencidir.

4 yıl önce

34 Yorum


xgezginx

"O mükemmel bir öğrencidir." cevabını neden yanlış kabul etti?

4 yıl önce

gkhangk0

mükemmel de olur ama hazırlayan kişi mükemmeli düşünmedi herhalde bu da bilgisayar sen harika yada mükemmel desende yazar excellent için kötü yazdıysa kötü cevabını ister.

2 yıl önce

berrak_123

aynen ya

2 yıl önce

Elif691

bende aynısını yaptım

2 yıl önce

brx0

aynen

2 yıl önce

ipek2007i

aynen ben de oyle yazdim fakat ceviride excellent kelimesinin anlaminda muhtesem yaziyordu

1 yıl önce

neslihancennet

excellent kelimesinin mukemmel anlamida vardir lutfen dikkate alin

4 yıl önce

mami0195

Katiliyorum o mükemmel bir ogrencidir ifadesi dogru olmasi gerekir

4 yıl önce

OnurKaraag

"mükemmel" olmaz mıydı?

4 yıl önce

sinanbozkus

excellent = mükemmel değil mi ? Neden kabul etmedi ki..

4 yıl önce

egencer

Mukemmel de israr ediyorum

4 yıl önce

gulenzek

"Mükemmel bir öğrenci" de olurdu ama yanlış dedi!

4 yıl önce

fatosmemo

Mukemmel dogru....kesinlikle eminim!!!!

4 yıl önce

astrino

O bir harika ogrenci yi kabul etmedi

4 yıl önce

hmustak

O harika bir öğrencidir == o kusursuz bir öğrencidir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir kusursuz ve harika ayni anlamlara gelmez. kusursuz, mükemmel yani hic bir hatasi olmayan ayri, harika yani cok iyi olmak ayri

4 yıl önce

hmustak

teşekkürler

4 yıl önce

fmervet

Bence de mükemmel olabilir

4 yıl önce

BeyzaBuyuk

Mükemmeli niye kabul etmiyorsun abi ya

4 yıl önce

cem84

Mükemmel gozden geçirilmeli kanımca..!!!

3 yıl önce

drozdal

Bu kadar eleştiriye bir açıklama lutfen

3 yıl önce

CNEYTAHMET

Harika,muhtesem ve mukemmel sifatlari Turkce'de neredeyse es anlamli olarak kullanilmazlar mi?Ingilizce,den Turkce'ye cevirilerde ciddi sorunlar var.Bu programi gozden gecirmenizde buyuk bir fayda var.

3 yıl önce

AhmetSerdar

O mükemmel bir öğrencidir. Lütfen cevaplar arasına ekleyiniz efendim.

Excellent: Mükemmel, Kusursuz, Harika, çok iyi, üstün, güzel, fevkalade, enfes

3 yıl önce

ABAKIR47

Mükemmel kelimesi kabul edilmesi gereken bir sözcüktur

3 yıl önce

TubaMalik

veli toplantılarında öğretmen öğrencinin durumu ile ilgili geri bildirim verirken, o muhteşem/harika bir öğrenci yerine, mükemmel bir öğrenci kalıbını kullanır. genel dil kalıbında bu tanım öğrencinin durumunu daha iyi anlatır. muhteşem/harika bir parti, muhteşem/harika bir yemek, muhteşem/harika bir vazo diyebiliyoruz ama muhteşem/harika bir öğrenci demeyiz. mükemmel bir öğrenci, her anlamda mükemmel demektir; arkadaşlarıyla ilişkisi, sınıf içi disiplini, sorumluluğu v.b. Bazı cümleler geleneksel kullanım kurallarına uymuyor ve bunda ısrar ediliyor, çok yanlış. Lütfen dikkate alın.

3 yıl önce

keremhan77

"O mükemmel bir öğrencidir " kabul etmedi. Birkaç soru önce excellent'in karşılığı mükemmel olurken burada olmuyor. İşte yapacak zevkler ve renkler değişir. Yapacak fazla da birşey kalmıyor bizlere.

2 yıl önce

Alpdawg

o mükkemmel bir öğrenci cevabımı kabul etmiyor niye?

2 yıl önce

MuratSanca5

Problemin kökenine inelim arkadaşlar. Demek ki bize, hepimize böyle öğretilmiş :) Problemin eğitim sistemimizle bir alakasını olduğunu düşünmek üzereyken Tureng de excellent'e mükemmel dedi. Dolayısı ile benim eğitim sistemi teorisi çöktü :)

1 yıl önce

alibarut

O bir harika ögrencidir yazdim neden yanlis dedi

1 yıl önce

MehmetZorl2

bu kadar katı kurallar ile devam ediliyorsa sıkıntı var demektir. eminim mükemmel ile harika arasındaki farkı bırakın günlük hayatı iş görüşmesinde bile kimse dikkate almayacaktır.

1 yıl önce

Davudi61

O Harika bir talebedir Kabul etmedi talebe=öğrenci değil mi?

1 yıl önce

SaniEralp

mükemmel doğru olabilirdi

1 yıl önce

HlyaCihangir

Türkçe'de şimdiye kadar bir insan için muhteşem sıfatının kullanıldığını duymadım. Muhteşem daha ziyade organizasyon ya da yapılan işler için kullanılır. Öğrenci için de mükemmel ya da harika sıfatları kullanılabilir. Bana gelen doğru cevapta ''O muhteşem bir öğrencidir.'' yazıyor. Çok yanlış bir kullanım bence.

8 ay önce

sahinb

O mükemmel bir öğrencidir

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.