"He is an excellent student."

Çeviri:O harika bir öğrencidir.

May 23, 2014

36 Yorum

Konu önem sırasına göre

xgezginx

"O mükemmel bir öğrencidir." cevabını neden yanlış kabul etti?

September 12, 2014

gkhangk0

mükemmel de olur ama hazırlayan kişi mükemmeli düşünmedi herhalde bu da bilgisayar sen harika yada mükemmel desende yazar excellent için kötü yazdıysa kötü cevabını ister.

July 8, 2016

berrak_123

aynen ya

February 14, 2016

Elif691

bende aynısını yaptım

February 14, 2016

brx0

aynen

July 26, 2016

ipek2007i

aynen ben de oyle yazdim fakat ceviride excellent kelimesinin anlaminda muhtesem yaziyordu

June 8, 2017

neslihancennet

excellent kelimesinin mukemmel anlamida vardir lutfen dikkate alin

October 14, 2014

mami0195

Katiliyorum o mükemmel bir ogrencidir ifadesi dogru olmasi gerekir

October 18, 2014

OnurKaraag

"mükemmel" olmaz mıydı?

September 9, 2014

sinanbozkus

excellent = mükemmel değil mi ? Neden kabul etmedi ki..

October 26, 2014

egencer

Mukemmel de israr ediyorum

October 19, 2014

gulenzek

"Mükemmel bir öğrenci" de olurdu ama yanlış dedi!

October 31, 2014

fatosmemo

Mukemmel dogru....kesinlikle eminim!!!!

November 16, 2014

astrino

O bir harika ogrenci yi kabul etmedi

November 1, 2014

hmustak

O harika bir öğrencidir == o kusursuz bir öğrencidir

August 7, 2014

Selcen_Ozturk

hayir kusursuz ve harika ayni anlamlara gelmez. kusursuz, mükemmel yani hic bir hatasi olmayan ayri, harika yani cok iyi olmak ayri

August 28, 2014

hmustak

teşekkürler

September 9, 2014

fmervet

Bence de mükemmel olabilir

October 1, 2014

BeyzaBuyuk

Mükemmeli niye kabul etmiyorsun abi ya

November 1, 2014

AhmetSerdar

O mükemmel bir öğrencidir. Lütfen cevaplar arasına ekleyiniz efendim.

Excellent: Mükemmel, Kusursuz, Harika, çok iyi, üstün, güzel, fevkalade, enfes

February 27, 2015

keremhan77

"O mükemmel bir öğrencidir " kabul etmedi. Birkaç soru önce excellent'in karşılığı mükemmel olurken burada olmuyor. İşte yapacak zevkler ve renkler değişir. Yapacak fazla da birşey kalmıyor bizlere.

April 26, 2016

Alpdawg

o mükkemmel bir öğrenci cevabımı kabul etmiyor niye?

July 22, 2016

MuratSanca5

Problemin kökenine inelim arkadaşlar. Demek ki bize, hepimize böyle öğretilmiş :) Problemin eğitim sistemimizle bir alakasını olduğunu düşünmek üzereyken Tureng de excellent'e mükemmel dedi. Dolayısı ile benim eğitim sistemi teorisi çöktü :)

December 30, 2016

Davudi61

O Harika bir talebedir Kabul etmedi talebe=öğrenci değil mi?

October 27, 2017

sahinb

O mükemmel bir öğrencidir

May 13, 2018

cem84

Mükemmel gozden geçirilmeli kanımca..!!!

December 16, 2014

drozdal

Bu kadar eleştiriye bir açıklama lutfen

January 6, 2015

CNEYTAHMET

Harika,muhtesem ve mukemmel sifatlari Turkce'de neredeyse es anlamli olarak kullanilmazlar mi?Ingilizce,den Turkce'ye cevirilerde ciddi sorunlar var.Bu programi gozden gecirmenizde buyuk bir fayda var.

January 18, 2015

ABAKIR47

Mükemmel kelimesi kabul edilmesi gereken bir sözcüktur

March 1, 2015

TubaMalik

veli toplantılarında öğretmen öğrencinin durumu ile ilgili geri bildirim verirken, o muhteşem/harika bir öğrenci yerine, mükemmel bir öğrenci kalıbını kullanır. genel dil kalıbında bu tanım öğrencinin durumunu daha iyi anlatır. muhteşem/harika bir parti, muhteşem/harika bir yemek, muhteşem/harika bir vazo diyebiliyoruz ama muhteşem/harika bir öğrenci demeyiz. mükemmel bir öğrenci, her anlamda mükemmel demektir; arkadaşlarıyla ilişkisi, sınıf içi disiplini, sorumluluğu v.b. Bazı cümleler geleneksel kullanım kurallarına uymuyor ve bunda ısrar ediliyor, çok yanlış. Lütfen dikkate alın.

December 12, 2015

alibarut

O bir harika ögrencidir yazdim neden yanlis dedi

February 8, 2017

MehmetZorl2

bu kadar katı kurallar ile devam ediliyorsa sıkıntı var demektir. eminim mükemmel ile harika arasındaki farkı bırakın günlük hayatı iş görüşmesinde bile kimse dikkate almayacaktır.

September 18, 2017

SaniEralp

mükemmel doğru olabilirdi

November 17, 2017

HlyaCihangir

Türkçe'de şimdiye kadar bir insan için muhteşem sıfatının kullanıldığını duymadım. Muhteşem daha ziyade organizasyon ya da yapılan işler için kullanılır. Öğrenci için de mükemmel ya da harika sıfatları kullanılabilir. Bana gelen doğru cevapta ''O muhteşem bir öğrencidir.'' yazıyor. Çok yanlış bir kullanım bence.

March 23, 2018

AkmCanSude

"excellent: mükemmel, üstün, dört dötlük, seçkin, çok iyi" anlamında iken İngilizce-Türkçe sözlüklerde; neden "harika" dışındaki asıl karşılıklarını yazınca kabul etmiyor ki?

February 15, 2019

stihanSihe

I am excellent student.

February 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.