"I study abroad."

الترجمة:أنا أدرس بالخارج.

منذ 4 سنوات

11 تعليقًا


Ezzeddin.Nagy

"أنا أدرس بالخارج" صحيحة ؟

منذ 4 سنوات

sousoudoudou

نعم صحيحة

منذ سنة واحدة

ahmad1791

الصحيح لغويا في الخارج وليس بالخارج .احفر بالمعول الباء للاستعانة

منذ 3 سنوات

Yousef_Nedal

انا اذاكر بالخارج .. عملها غلط ليه ؟ .. مش اذاكر هى هى ادرس ولا ايه ؟

منذ 3 سنوات

CoderDojo

لالا اخ يوسف معنى الجملة انه يقصد انه بيدرس خارج البلاد

Abroad يعنى خارج البلاد

منذ 3 سنوات

hadeer96

Abroad

منذ 3 سنوات

Anas_Zeidan

هو مش ممكن نقول انا ادرس خارج البلاد ؟؟

منذ سنتين

MariamAnis

انا ادرس خارجا ؟؟!!؟!!؟؟!!؟!!؟!!؟!!؟!!؟!!؟!!؟!؟!!؟!؟!؟!!؟!؟!!؟!؟!!!؟!؟!؟!

منذ 3 سنوات

john.nusshy

اعتقد بالخارج وليس خارجا

منذ 3 سنوات

K0dJ5

كتبت انا ادرس بالخارجة

منذ سنة واحدة

Nabil8Mezher
Nabil8Mezher

ما الفرق بين أتعلم وأدرس بالعربية نفس المعنى

منذ 8 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.