"Как вы знаете, мой брат не умеет читать."

Çeviri:Bildiğiniz gibi, benim abim okuyamıyor.

March 2, 2019

2 Yorum


AhmetAan4

Duolingoyu kim yazmışsa düzenli olarak bu hatayı yapıyor. Брат erkek kardeş anlamına gelir Yani kardeşin sadece erkek olduğu anlamına gelir asla ağabey anlamına gelmez Eğer ağabey diyecekse старший брат der

March 2, 2019

AhmetAan4

Ikinci hata da şu. Rusça'da şimdiki zaman ve geniş zaman ayrımı yoktur bir tek hareket fiillerinde buna ayırabilirsiniz birinci tip şimdiki zamandır ikinci tıp geniş zamandır. Bu örnek cümlede de "okuyamaz" diye de çevirilebilir. Siz hayır bu şimdiki zamandır diyemezsiniz!

March 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.