A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My role is to cook."

Fordítás:A főzés a szerepem.

4 éve

16 hozzászólás


narancs12

Itt a to cook szerintem főnévi igenév,vagyis főzni.Nem?Például a családon belül a nő szerepe főzni.Legalábbis a férfiak szerint.Tisztelet a kivételnek.

3 éve

Fec112763
Fec112763

Szerintem : The cooking is my role.

6 hónapja

zsalica

Miért "to cook" ?

4 éve

ZolTano80

mert itt nem igeként szerepel

4 éve

jozsef.kovacs

mikor hasznalom ezt a mondatot az eletbe? a jo eg aldja mar meg.

3 éve

Dzsilda
Dzsilda

életben

3 éve

fectroll
fectroll

Akkor használod, mikor éppen nem alszol, ám álmodban akkor is lehet. Gondolom nem 5 éves vagy, így nem magyarázom meg külön, hogy EZ EGY A MAGYAR NYELVBEN HASZNÁLATOS MONDAT.

3 éve

emokehojdu

Akkor is inkább 'Az én feladatom a főzés.' vagy 'Az én dolgom a főzés.' Az, hogy 'az én szerepem' nekem nagyon idegen, bár ezt írtam helyes válasznak.

3 éve

fectroll
fectroll

Így van ezek is helyesek, ám a "role" alapesetben "szerep, szerepjátékot jelent, mindazonáltal teljesen igazad van.

3 éve

zsuzsmanka

A "cook" ebben az esetben, nem lehet szakács? "Szakács a szerepem" (Pl.: egy darabban?)

3 éve

Leylus81
Leylus81

Szerintem is inkább magyarosabb lenne, hogy szakács a szerepem, csak nem tudom, hogy azt to val vagy esetleg at-tel kellene-e fordítani.

3 éve

kiscjerdna

Szerepem, hogy főzzek. Így, névelő nélkül nem elfogadható?

1 éve

GrgSzabolcs

igy van , a szakács a szerepem az jobb forditás lenne szerintem is,én még életemben nem mondtam ezt hogy a főzés a szerepem, pedig sokat főzök :)

1 éve