1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She writes him a book."

"She writes him a book."

Çeviri:O ona bir kitap yazar.

May 23, 2014

17 Yorum


BarKaraca2

He she it s takisi alir..


zeynep-5

Writes' ı reads diye anladım :'(


leyfear

Bazen bende otomatik duzeltme kurbani oluyorum :) sistem bu, akillii degil ki


mirsadk

Simdi he she it you larda genis zaman olmasi icin eylem s takisi almaz mi? Yada eylam ne zaman s takisi alir genis zaman olmasi icin


bilgekaganyilmaz

Ozne he, she, it olursa


beypazari

Yani 2. Tekillermi


HavinEvren

ilk başta you özne değildir ilk sorunun cevabı ise genis zaman olmasi icin eylem s takisi alir son sorunun cevabi ise he she it ozneleri oldugu zaman eylem s takisi olur bana gore


Didem1987

Yıllarca "him" diye okunduğunu öğrendim ama burada kabul edilmiyor çok ilginç...


Fatih907396

Him onun demek degil mi? Onun bir kitabini yaziyor olmaz mi? O halde


alipak81

bu cümlenin ''o ona bir kitap yazıyor'' olması için nasıl olması gerekiyor


omer.m.kok

She is writing him a book olması gerekiyor.


YunusEmreEren

kızlar için kullanılan onun


misakichin

"A book" dediği için şimdiki zaman anlamı çıkarıyorum ben. "Yazar"sa (geniş zaman) o kadar zaman sadece bir kitabı mı yazıyor.


Aykan780668

Geniş zaman kavramından uzuuuuun bir süre diye bir şey anladıysan tekrar Türkçeye dön


smailCan1

he she it yerine kız erkek gibi kullanımlar olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.