Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Where is everybody else?"

Traducere:Unde sunt toți ceilalți?

acum 4 ani

12 comentarii


ILIEJUCATORU

In traducere libera "Unde sunt ceilalti?" este suficient de explicit ; se refera la "toti ceilalti". Oricum ai zice, cuvantul "ceilalti" are sensul de "toti ceilalti". pentru ca este sinonim cu "restul", iar "restul " inseamna: "toti ceilalti". Cand zici: "Restul unde sunt?", la cati dintre ceilalti te referi?...la toti. ...in traducere libera, nu mot-a mot.

acum 4 ani

Rapunzel1000

Multumesc

acum 2 ani

ILIEJUCATORU

Poate ca in engleza nu poti zice: "Where is everybody?" sau : "Where is else",poate este un cuvant compus, in care pentru a reda sensul propozitiei trebuie sa fie impreuna, dar, in romaneste "Ceilalti" se poate folosi de unul singur pentru a defini sensul de "Toti ceilalti".

acum 4 ani

iulian.mar

Consider explicatiile foarte pertinente si ma declar de acord cu ele. Thanks! :)

acum 4 ani

LiliLilian4

Multumim

acum 3 ani

papagal

De ce se foloseste else daca nu se traduce?.este obligatorie aceasta formulare?

acum 4 ani

sa_grad

da, pentru ca este o forma compusa ,everybody else'

acum 4 ani

iulian.mar

Nu ar fi corecta traducerea: "Unde sunt ceilalti?" ? Si daca nu, cum s-ar traduce asta?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am adăugat ca indiciu ”everybody else” = ”toți ceilalți”.
Am actualizat ca traducerea principală să fie ”Unde sunt toți ceilalți?” pentru că este cea mai potrivită.

Cu mici variații de la propoziția dată, cele mai potrivite corespondențe ar fi:
”Where is everybody?” = ”Unde este toată lumea?” / ”Unde sunt toți?”
”Where are the others?” = ”Unde sunt ceilalți?”

acum 4 ani

iulian.mar

Multumesc pentru variante!

acum 4 ani

RaduBradeanu

else este în plus

cu 6 luni în urmă

RaduBradeanu

else nu înseamnă toți

cu 6 luni în urmă