"Where is everybody else?"

Traducere:Unde sunt toți ceilalți?

May 23, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


ILIEJUCATORU

In traducere libera "Unde sunt ceilalti?" este suficient de explicit ; se refera la "toti ceilalti". Oricum ai zice, cuvantul "ceilalti" are sensul de "toti ceilalti". pentru ca este sinonim cu "restul", iar "restul " inseamna: "toti ceilalti". Cand zici: "Restul unde sunt?", la cati dintre ceilalti te referi?...la toti. ...in traducere libera, nu mot-a mot.


ILIEJUCATORU

Poate ca in engleza nu poti zice: "Where is everybody?" sau : "Where is else",poate este un cuvant compus, in care pentru a reda sensul propozitiei trebuie sa fie impreuna, dar, in romaneste "Ceilalti" se poate folosi de unul singur pentru a defini sensul de "Toti ceilalti".


iulian.mar

Consider explicatiile foarte pertinente si ma declar de acord cu ele. Thanks! :)


papagal

De ce se foloseste else daca nu se traduce?.este obligatorie aceasta formulare?


sa_grad

da, pentru ca este o forma compusa ,everybody else'


iulian.mar

Nu ar fi corecta traducerea: "Unde sunt ceilalti?" ? Si daca nu, cum s-ar traduce asta?


fantomitzah

Am adăugat ca indiciu ”everybody else” = ”toți ceilalți”.
Am actualizat ca traducerea principală să fie ”Unde sunt toți ceilalți?” pentru că este cea mai potrivită.

Cu mici variații de la propoziția dată, cele mai potrivite corespondențe ar fi:
”Where is everybody?” = ”Unde este toată lumea?” / ”Unde sunt toți?”
”Where are the others?” = ”Unde sunt ceilalți?”


iulian.mar

Multumesc pentru variante!


gabbimm1

where are everybody else?


mike_marine17

Traducerea ar fi :"Unde este ceilalti " , tinand cont de verb. Explcatia ???!!!


Lilia8252

Unde sunt forma deplina Unde-s

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.