"They eat."

Traducere:Ei mănâncă.

May 23, 2014

11 comentarii


David.Ema

Nu pentru ca la she si he se spune eats si la ei/ele se pune eat


ChticStefa

Este enervant faptul ca trebuie sa folosim si diacriticile , am scris corect Dar nu am scris si diacriticile si mi-a zis ca nu-I corect


Tanea897148

Este corect, cine nu stie verbul to be/a fi uitati-va aici, cred ce toti il stiu dar daca l-ati uitat⤵ I am-eu sunt You are-tu esti He is -el este She is-ea este It is-(se pune doar la obiecte si animale) You are-tu esti We are-noi subtem They are-ei, ele sunt

Si este pluralul, dar aici se foloseste de verbul to be,doar la persoana a 3 (he,she,it )se pune S la sfirsit


alessia172700

Hai ma ce am facut??


LuminitaGa5

eu am ppus ei/ele si au spus ca e gresit


LuminitaGa5

eu am scris corect si ei au spus ca e grasit


AlexSavu4

Ei mănâncă

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.