"They eat."

Traducere:Ei mănâncă.

acum 4 ani

9 comentarii


David.Ema

Nu pentru ca la she si he se spune eats si la ei/ele se pune eat

acum 3 ani

ChticStefa

Este enervant faptul ca trebuie sa folosim si diacriticile , am scris corect Dar nu am scris si diacriticile si mi-a zis ca nu-I corect

acum 3 ani

lumynush

de ce nu se pune aici eats ca e vorba de ei/ele? adica plural deci nu era normal sa se puna eats la final?

acum 3 ani

bia53224

Nu stiu

acum 2 ani

horatiusia
acum 2 ani

Tanea897148

Este corect, cine nu stie verbul to be/a fi uitati-va aici, cred ce toti il stiu dar daca l-ati uitat⤵ I am-eu sunt You are-tu esti He is -el este She is-ea este It is-(se pune doar la obiecte si animale) You are-tu esti We are-noi subtem They are-ei, ele sunt

Si este pluralul, dar aici se foloseste de verbul to be,doar la persoana a 3 (he,she,it )se pune S la sfirsit

acum 1 an

alessia172700

Hai ma ce am facut??

acum 1 an

LuminitaGa5

eu am ppus ei/ele si au spus ca e gresit

acum 1 an

LuminitaGa5

eu am scris corect si ei au spus ca e grasit

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.