1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "On Tuesdays I eat cheese."

"On Tuesdays I eat cheese."

Traducere:În zilele de marţi eu mănânc brânză.

May 23, 2014

13 comentarii


NedelcuIul

Martea cred ca ar mai fi o varianta


Mariabclever

Cred ca e corect si : Marti eu mananc branza. Am pierdut o consolidare pentru o "greseala" ca asta...


fantomitzah

La indicii scrie "in zilele de marti" pentru ca e "Tuesdays" (la plural). In romana nu aveam cum altfel sa evidentiem pluralul.


denisa11t

Nu este de loc o greșeală pt că zice Thursdays nu Thursday


flori136609

E blocat pe gresit eu scriu bine


alex.alexu1

E mult mai corect martea mananc branza


AlexandruG634080

Nu, nu e bine ,alex.alexu1, este, cum a zis și fantomitzah, "Tuesdays", care se termină cu "s" și asta înseamnă că e la plural, nu la singular, cum e "marțea".


Iuliana668039

Exact așa am tradus și eu. Nu înțeleg unde- i greșeala!La fel și cu accentele: ț,ș...,așa se scrie în limba română!


EugenE.4

Ț, ș, serios accente? Eu cred că sunt diacritice


asdasdasd872084

Hei dar eu cand am scris marti mananc branza mi-a taiat si a scris in zilele de marti eu mananc branza si era la fel.


PetreAlexa990297

Am scris corect si mi -a trecut raspunsul la greseli. E scris asa cum am scris si eu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.