"Biz suyu içeriz."

Çeviri:We drink the water.

4 yıl önce

12 Yorum


ozgur_ozgur35

We drink water yazdım 'the' yazmadığım için hata yapmışım. The nın burada ki etkisi veya önemi nedir?

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

we drink water= su içeriz. the burada suyun belirli bir su olduğunu anlatıyor.

4 yıl önce

burak204332

The burada belirli bir su olduğunu belirtmek için kullanılmış

4 ay önce

arslan06

Bende aynisini yazdimm

4 ay önce

cenk985944

Biz su iceriz yazmissin "the" koyunca biz suyu iceriz oluyor

2 ay önce

MertHaciah

Su iceriz dese the yoktur.Ama suyu diyerek belirli bir sudan bahsediyor bu yuzden the olmak zorunda

4 yıl önce

AliKaranfi1

Hu

1 yıl önce

ssehicee

yorumlardan anladığım kadarıyla belirli (suyu) olduğu için 'the' kullanmalıyız. "su içeriz." deseydi su belirsiz ve sayılabilir olmadığından sadece water dememiz yeterliymiş.

10 ay önce

Zeytin110781

The we drink the water yazdım kabul etmedi

7 ay önce

BerkanCan10

The we diye tabir yanlış

5 gün önce

cuneyt113472

'we are drink water 'yazdım bu ne anlama gelıyor pekı ?

5 ay önce

Gizem669878

The ?

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.