Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz suyu içeriz."

Çeviri:We drink the water.

4 yıl önce

24 Yorum


ozgur_ozgur35

We drink water yazdım 'the' yazmadığım için hata yapmışım. The nın burada ki etkisi veya önemi nedir?

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

we drink water= su içeriz. the burada suyun belirli bir su olduğunu anlatıyor.

4 yıl önce

arslan06

Bende aynisini yazdimm

3 ay önce

burak204332

The burada belirli bir su olduğunu belirtmek için kullanılmış

2 ay önce

cenk985944

Biz su iceriz yazmissin "the" koyunca biz suyu iceriz oluyor

2 hafta önce

beren45

Bende aynısını yaptım

3 yıl önce

Gamze203672

Aynen ben de öyle yazdım

2 yıl önce

MertHaciah

Su iceriz dese the yoktur.Ama suyu diyerek belirli bir sudan bahsediyor bu yuzden the olmak zorunda

3 yıl önce

AliKaranfi1

Hu

1 yıl önce

ssehicee

yorumlardan anladığım kadarıyla belirli (suyu) olduğu için 'the' kullanmalıyız. "su içeriz." deseydi su belirsiz ve sayılabilir olmadığından sadece water dememiz yeterliymiş.

8 ay önce

Zeytin110781

The we drink the water yazdım kabul etmedi

5 ay önce

cuneyt113472

'we are drink water 'yazdım bu ne anlama gelıyor pekı ?

3 ay önce

Gizem669878

The ?

1 ay önce

onderbilal03

Su sayilamiyor burda the ne alaka

3 yıl önce

batuhanyasar27

We are yzmısım we dio nası bise anlamdım

3 yıl önce

ahmetburakkon

The koymadigim icin yanlis diyo the ne ise yariyo tam olarak

3 yıl önce

ahmetburakkon

Cunku sen silar yazmissin su olcak yani water

3 yıl önce

OrhanKutluer

the çok da gerekli olmayan bir yapı. Sonuç olarak fluency de önemlidir. Konuşma dilinde bu gibi ayrıntılara takılırsak konuşmayı bırak kelime kurmayı aşamayız!! Bir ingilizce öğretmenliği öğrencisi olarak belirtiyorum ki the kullanımı zorunluluğunun kalkması gerek bu soru için

3 yıl önce

SUPERMAN4116

ya bunlar çok zor kim yaparsa helal olsun

2 yıl önce

Ramazan316

Ben bu the kullanimini anlamadim ya

2 yıl önce

AsiYozgatl

We are drink the water da alternatif cevap olmaz mı?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

am / is / are (yani "be" yardımcı fiilinin çekimli hallerini) esasen iki yerde kullanıyoruz:

1 Cümlede "içmek, konuşmak" vb. bir fiil yoksa.

"They are teachers."
(=Onlar öğretmendir.)

2 Şimdiki zamanda (Present Continuous Tense)

"They are drinking the water."
(=Onlar suyu içiyorlar.)

Bu sorudaki cümle ise geniş zamanda ("İçeriz") ve zaten bir fiile sahip (mek). Dolayısıyla am / is / are gereksiz.

"Biz suyu içeriz."
We drink the water. DOĞRU
We are* drink the water. YANLIŞ

1 yıl önce

erkansariyerr

We drink the waters yazdim s takisi neden yanlış

3 yıl önce

ahmetburakkon

Water olcak hic sular olur mu :)

3 yıl önce