"Борщ в тарелке, а тарелка - на этом столе."

Çeviri:Borş tabakta ve tabak bu masada.

March 5, 2019

10 Yorum
Tartışma kilitli.


22Busra

Ve olması şart değil türkçede..


Anna558392

Evet bende ve yazmadim yanlis oldu


alper281885

Doğru yazdığım halde yanlış diyor sistemin beyni yanmış bence


Akn642572

Aynısını yaziyorum yanlis diyor neden ?


aynur79702

2 tane harfdende birşey olmaz ama


eLTuRco07

doğrusu bu şekilde "Borş tabakta,tabak ise masada"

Cümlede "bu,ve" diye bir şey yok ama ne hikmetse koymuşlar cevaba :)))


zgrOzanErd

А (ve anlamına da gelir ama anlamına da gelir)


eLTuRco07

Eğer 2. 3. 4. vs anlamlarını da sayarsak eksik belirtilmiş

1.Asıl anlamı (İSE) - on edet , a ya net : O gidiyor bense gitmiyorum 2.da,de (karşıt anlamda kullanılan) - ne odin a dva : 1 değil de iki 3.fakat,ama - proydut godı ,a eto ne zabudetsya : yıllar geçer fakat bunlar unutulmaz 4.halbuki,oysa (mejdu tem) - a tı znaew , 4to ... : oysa biliyorsun ki 5.da (bağlaç) - a na drugoy den: ertesi gün de 6.ki - prihoju ,a tam nikogo net : geldim ki kimse yok 7.ya,da,ise,peki,e (soru ve ünlem cümlelerinin başında) - a esli uvidyat? : ya görürlerse? a 4to delat? : Ne yapalım ya? E ne yapak? Peki ne edek? a 4to takoe? : Ne var yani? a eto kto takoe? : Bu da kim? vs vs... 8.ise;yok (koşullu cümlelerden sonra) - a ne ponyal,tak mol4i !: anlamadınsa sus, ağzını açma

-a- Kısaca çözümlersek bu harfin "ise" anlamının ilk ve daha sık kullanılan anlam olduğunu çıkartabiliriz vesselam ;)


ELVIN1990_1990

a var soruda A tarelka na etom stole yani a ve.ise ama gibi kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.