"Мне кажется, она хочет воды."

Çeviri:Bana öyle görünüyor ki o su istiyor.

March 5, 2019

7 Yorum
Tartışma kilitli.


semihtopal

"Bence, o su istiyor." cevaplara eklenmeli


cactiwsue

"Bana öyle geliyor ki" olmaz mı


MertGktrkT1

Kelimelerin arasında görünmek var bu yüzden bana öyle geliyor olmaz


telegram-dtahb

Мне думаю ile başlasa daha güzel bir cümle olurdu. Olsun, o(кажется) da olur.


ZRkH11

Ki bu ne? Ben Türkçe anlamyorum


yusuf490624

Воду olması gerekiyor. Çok yanlış var.


MarcoTml

Yine Türkçe katliamı yapmış Duo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.