Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not know where it comes from."

Çeviri:Onun nereden geldiğini bilmiyorum.

4 yıl önce

17 Yorum


serae.

comes yerine neden geçmiş zaman kullanmadık çünkü geldiği demek geçmişte olmuş

4 yıl önce

alialper

onun nereli olduğunu bilmiyorum yanlış mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it" olduğu için tuhaf biraz

4 yıl önce

kablll

Came olması gerekmez mi bu çeviriye göre

4 yıl önce

ertugrul2002

Onun nereden geldiğini bilmem yanlış mi

3 yıl önce

BilgehanEr

"Nobody knows where she came from." diye bir örnek varken bu cümle için de 'came' in kabul edilmesi gerekir. Ben raporlayamadım, siz raporlayın.

3 yıl önce

turappekmez

bunun nereden geldıgını bılmıyorum. yazdım "onun" olucagını soyleyıp hata verdı. komık

3 yıl önce

Zlal420869

Come ın sonuna s takisi getirmedim diye yanlis kabul etti

3 yıl önce

please7

bu "it" kelimesini genelde "bu" olarak kullanıldığını düşünüyorum.mesela " look it is so simple " "bak o çok kolay" değilde "bak bu çok kolay" diye çevrilmez mi ?

3 yıl önce

YunusEmreV1

"geldiği yeri bilmiyorum" cevabı doğru olması gerek

3 yıl önce

Nisa1183

İyi de came dememiş ki come demiş nasıl geldi oluyor anlamadım açıklarsanız sevinirim.

2 yıl önce

VolkanBk

Bilmiyorum nereden geldiğini, devrik cümle kullandık kabul etmiyor

2 yıl önce

Ali47743

Gencolar surekli gelen bir sey var degil mi???Yani gemis zaman ..Akıyor yaaaaa akiyor bu kadar basit..it such simple like that..Brain brain

1 yıl önce

Ali47743

Eğer geçmis olsaydi bilmiyordum olurdu

1 yıl önce

Zeyzey623040

Bilmiyorum onun nereden geldigini dedim ve kabul etmedi :/

1 yıl önce

NLGNSRMN

O NEREDEN GELDİ BİLMİYORUM u da kabul etmedi oysa ki ''onun '' gibi bir ifade yok

1 yıl önce

mido798886

Nereden gelir bilmiyorum olmasi gerekmez mi

4 ay önce