"I do not know where it comes from."

Çeviri:Onun nereden geldiğini bilmiyorum.

May 23, 2014

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

serae.

comes yerine neden geçmiş zaman kullanmadık çünkü geldiği demek geçmişte olmuş

June 30, 2014

YunusEmreV1

"geldiği yeri bilmiyorum" cevabı doğru olması gerek

October 10, 2015

alialper

onun nereli olduğunu bilmiyorum yanlış mı

May 23, 2014

Selcen_Ozturk

"it" olduğu için tuhaf biraz

May 23, 2014

betl254063

Siz kimsiniz

July 2, 2017

betl254063

Chp ci misiniz

July 2, 2017

BerkayKo9

Tobe tobe yav

December 29, 2017

kablll

Came olması gerekmez mi bu çeviriye göre

August 26, 2014

ertugrul2002

Onun nereden geldiğini bilmem yanlış mi

March 1, 2015

BilgehanEr

"Nobody knows where she came from." diye bir örnek varken bu cümle için de 'came' in kabul edilmesi gerekir. Ben raporlayamadım, siz raporlayın.

March 10, 2015

please7

bu "it" kelimesini genelde "bu" olarak kullanıldığını düşünüyorum.mesela " look it is so simple " "bak o çok kolay" değilde "bak bu çok kolay" diye çevrilmez mi ?

October 4, 2015

Mehmet678669

Look this is so simple olursa, -bak bu çok kolay- dediğin olur...

November 10, 2018

Ali47743

Gencolar surekli gelen bir sey var degil mi???Yani gemis zaman ..Akıyor yaaaaa akiyor bu kadar basit..it such simple like that..Brain brain

August 23, 2017

Ali47743

Eğer geçmis olsaydi bilmiyordum olurdu

August 23, 2017

Zeyzey623040

Bilmiyorum onun nereden geldigini dedim ve kabul etmedi :/

September 22, 2017

NLGNSRMN

O NEREDEN GELDİ BİLMİYORUM u da kabul etmedi oysa ki ''onun '' gibi bir ifade yok

October 19, 2017

mido798886

Nereden gelir bilmiyorum olmasi gerekmez mi

June 15, 2018

turappekmez

bunun nereden geldıgını bılmıyorum. yazdım "onun" olucagını soyleyıp hata verdı. komık

June 25, 2015

Mehmet678669

" It " Cümlede it olduğu için "Onun" olur. This olsaydı bunun olurdu...

November 10, 2018

Zlal420869

Come ın sonuna s takisi getirmedim diye yanlis kabul etti

June 29, 2015

Nisa1183

İyi de came dememiş ki come demiş nasıl geldi oluyor anlamadım açıklarsanız sevinirim.

April 15, 2016

VolkanBk

Bilmiyorum nereden geldiğini, devrik cümle kullandık kabul etmiyor

May 17, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.