Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir cevabı yoktu."

Çeviri:He did not have an answer.

0
4 yıl önce

3 Yorum


receptoklu

Burdan yazmak daha iyi.. Bende he had not an answer yAzdim.. İnun bir cevabi yok demek icin... Buradan ancak sorabilirim.. Neden had not kullanmadik ta had no kullandik.. Ve neden an answer kullanmadik ta he had no answer kullandik? Hadi bakalim

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

"I had not +isim" günümüzde artık kullanılmıyor diye biliyorum. Geriye kalan seçenekler:

1) I did not have a house.

Sıradan bir cümle, olumsuzluk anlamını veren şey "not".

2) I had no house.

Birinci cümleyle aynı anlamda; ama daha vurgulu. Mesela duyduğunuz şey karşısında çok şaşırdınız: "I had no idea!" (= Hiç fikrim yoktu!) dersiniz.

7
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Olumsuz geçmiş zaman cümlelerde did not+fiil 1. halde kullanılır. Bu da "did not have"'nin doğru cevap olduğunu gösteriyor. "Had not" da kullanılabilir ancak burada değil. Örneğin past perfect tense'de bu yapı vardır: "O cevaplamamıştı." = "He had not answered."

4
Cevap ver2 yıl önce