1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bir cevabı yoktu."

"Onun bir cevabı yoktu."

Çeviri:He did not have an answer.

May 23, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

receptoklu

Burdan yazmak daha iyi.. Bende he had not an answer yAzdim.. İnun bir cevabi yok demek icin... Buradan ancak sorabilirim.. Neden had not kullanmadik ta had no kullandik.. Ve neden an answer kullanmadik ta he had no answer kullandik? Hadi bakalim

February 8, 2016

incikin_

"I had not +isim" günümüzde artık kullanılmıyor diye biliyorum. Geriye kalan seçenekler:

1) I did not have a house.

Sıradan bir cümle, olumsuzluk anlamını veren şey "not".

2) I had no house.

Birinci cümleyle aynı anlamda; ama daha vurgulu. Mesela duyduğunuz şey karşısında çok şaşırdınız: "I had no idea!" (= Hiç fikrim yoktu!) dersiniz.

July 16, 2016

MeteUlku

Olumsuz geçmiş zaman cümlelerde did not+fiil 1. halde kullanılır. Bu da "did not have"'nin doğru cevap olduğunu gösteriyor. "Had not" da kullanılabilir ancak burada değil. Örneğin past perfect tense'de bu yapı vardır: "O cevaplamamıştı." = "He had not answered."

February 8, 2016

ersinkecis

He did not has an answer. Kabul etmedi. Bu have has olayında hâlâ anlamadığımız yerler var demekki. :(

October 10, 2018

SudeNur363791

Telefon kitlendi devama basamıyorum

April 11, 2019

falconblue

He had not an answer

May 23, 2014

Selcen_Ozturk

hayır, geçmiş zamanda olumsuz yapmak için "did not"a ihtiyacın var. ayrıca muhtemelen 1000000. baskı olacak ama, yorumlara alternatif cevap yazmak yok, onlar rapora gitmeli!!!

May 23, 2014

falconblue

Cepten yazinca 1000001 olabiliyor

May 25, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.