1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz sahil boyunca yüzeriz."

"Biz sahil boyunca yüzeriz."

Çeviri:We swim along the coast.

May 23, 2014

13 Yorum


hmustak

"we swim through the beach" neden yanlış olabilir? Anlma mı bozuk?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Hacı adamlar ecnebimi ecnebiceyi biz mi onlara öğretcez onlar mı bize biz ecnebi ecnebicesi öğreniyoz senin konuştuğun türk ecnebicesi


xeyalbeylerov

    "we swim through the beach"-->"Biz plaj içinden,(aracılığıyla,yoluyla) yüzeriz" manasına geliyor.

    Şu kelime için "Alice through the looking glass" film adını aklınızda tutabilirsiniz.


busracan_

    Evet neden along dan baskasini kullanamiyoruz? Through ya da during


omercito

    During = Sırasında, Esnasında

    • We eat during the match. = Maç esnasında yeriz.

    Through = Boyunca, Başından sonuna kadar... (Genellikle bir yerin bir tarafından girip diğer tarafına ulaşabildiğiniz durumlarda kullanılır.) (Tünel, kalabalık bir grup, trafik, kapı boşluğu, koridor, vs...)

    • We walked through the tunnel = Tünel boyunca yürüdük. (Tünelin başından sonuna kadar yürüdük.)

hasansemerkand

    "During" kelimesi de "Along "kelimesi de "boyunca" anlamında kullanılır. Fakat aralarındaki fark: "Along" kelimesi uzunluk ifade eden hallerde kullanılırken (Örneğin; "to walk along a highway"), during kelimesi direkt uzunluk anlamı ifade etmeyen (Örneğin; "He lives in Florida during the winter") hallerde kullanılır.


Kaya55555

    Are nicin kullanilmiyor?


serdaro81

    Eğer "we are swim along the coast" deseydi.çok saçma olurdu am is are tanımlama, belirtmede kullanılır bahsetiğini anlatırdı örneğin:

    I am a doctor=ben bir doktorum(buradaki am onun ne olduğunu belirtmiş) ama

    I am swim=böyle bir cümle olmaz çünkü bu ben yüzmeyim gibi birşey olur.yani I swim olması gerekir

    We swim along the coast=biz sahil boyunca yüzeriz. Are konulmaz yoksa "biz sahil boyunca yüzmekiz gibi saçma olur.


HulyaCakka

    seaside de sahil demek degilmi?


brahim398198

    We swim during the beach neden doğru değil? During, along gibi boyunca anlamı taşımaz mı? Beach, coast gibi sahil değil mi? Başka bir soruda coast yerine beach kabul ediliyor, burada olmuyor. Ayrıca kendi alternatiflerinde de her iki kelime de verilmiş durumda.


BedrettinD4

    Teşekkürler. Thank you.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.