"Biz sahil boyunca yüzeriz."

Çeviri:We swim along the coast.

May 23, 2014

11 Yorum


hmustak

"we swim through the beach" neden yanlış olabilir? Anlma mı bozuk?

August 22, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    Hacı adamlar ecnebimi ecnebiceyi biz mi onlara öğretcez onlar mı bize biz ecnebi ecnebicesi öğreniyoz senin konuştuğun türk ecnebicesi

    September 19, 2015

HulyaCakka

    beach-plaj

    July 28, 2016

busracan_

    Evet neden along dan baskasini kullanamiyoruz? Through ya da during

    September 3, 2014

omercito
    Mod

    During = Sırasında, Esnasında

    • We eat during the match. = Maç esnasında yeriz.

    Through = Boyunca, Başından sonuna kadar... (Genellikle bir yerin bir tarafından girip diğer tarafına ulaşabildiğiniz durumlarda kullanılır.) (Tünel, kalabalık bir grup, trafik, kapı boşluğu, koridor, vs...)

    • We walked through the tunnel = Tünel boyunca yürüdük. (Tünelin başından sonuna kadar yürüdük.)
    September 3, 2014

hasansemerkand

    "During" kelimesi de "Along "kelimesi de "boyunca" anlamında kullanılır. Fakat aralarındaki fark: "Along" kelimesi uzunluk ifade eden hallerde kullanılırken (Örneğin; "to walk along a highway"), during kelimesi direkt uzunluk anlamı ifade etmeyen (Örneğin; "He lives in Florida during the winter") hallerde kullanılır.

    March 7, 2017

Kaya55555

    Are nicin kullanilmiyor?

    April 5, 2015

serdaro81

    Eğer "we are swim along the coast" deseydi.çok saçma olurdu am is are tanımlama, belirtmede kullanılır bahsetiğini anlatırdı örneğin:

    I am a doctor=ben bir doktorum(buradaki am onun ne olduğunu belirtmiş) ama

    I am swim=böyle bir cümle olmaz çünkü bu ben yüzmeyim gibi birşey olur.yani I swim olması gerekir

    We swim along the coast=biz sahil boyunca yüzeriz. Are konulmaz yoksa "biz sahil boyunca yüzmekiz gibi saçma olur.

    November 17, 2015

HulyaCakka

    seaside de sahil demek degilmi?

    July 28, 2016

serdaro81

    Evet

    August 14, 2016

brahim398198

    We swim during the beach neden doğru değil? During, along gibi boyunca anlamı taşımaz mı? Beach, coast gibi sahil değil mi? Başka bir soruda coast yerine beach kabul ediliyor, burada olmuyor. Ayrıca kendi alternatiflerinde de her iki kelime de verilmiş durumda.

    July 26, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.