"Benim kuşum elma yer."

Çeviri:Моя птица ест яблокo.

March 6, 2019

10 Yorum
Tartışma kilitli.


kaOv8

Моя птица ест яблоко


Fedhirweg

Neden Яблоки ?


Fedhirweg

Яблоко olmuyor mu?


Ahmet869575

ест yemek anlamında kullanmış yanlış olmuş


FaridaKazi3

Яблоки degil яблоко


xykr7

Какая разница между словом yer ve yiyor?


ElnareQara

Yiyorэто настоящее время а yer это прошедшее время понятно


yunus576575

Elmaları yer olmuş rusçası

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.