1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman returns to her mot…

"The woman returns to her mother."

Çeviri:Kadın annesine geri döner.

May 24, 2014

25 Yorum


Turker90

"Kadın anasına geri döner."


nerminmm

KakabNa baakanbsbs


lalexelil

Kadın onun annesine geri döner. Neden olmuyor?


Duocan34

onun annesi derken zaten o kadının anneesini kastediyor. türkçedede zaten öyle kullanılır.


nerminmm

Cunku onun un ingikizcesini vermemis

Bos soruları yazmaya ne meraklisiniz


Hasan333Demir

'Kadın onun annesine geri döner. ' dedim tüh doğru değil dedi.


BARIS_KARAMAN

"The woman returns to her mother.", kadın, annesine geri döner. (Kendi annesi) "The woman returns to the mother.", kadın, anneye geri döner.(Başka anne)


Fatih802978

Kendi anası için self mother kullanılması gerekmez mi. Teorik olarak her mother onun anası demek


odzihozo

annesine diye olmasını sağlayan to ifadesi mi?


Nilgnzn

ingilizcede bazı kalıplar var. return to kalıbı da bir çok anlamı ile birlikte geri dönmek anlamı da veriyor.


odzihozo

tamamdır. teşekkür ederim.


Nilgnzn

rica ederim. iyi çalışmalar.


Fatih802978

To Türkçedeki yönelme hâlekine eşdeğerdir. To mother anaya, to her mother onun anasına. To street sokağa vb.


ServetKaya5

Bu ne bicim cumle yav


S.Arif

anne yerine ana yazılamaz mı


Turker90

Yazılabilir ancak doğru cevap olarak kabul etmeleri gerek.


S.Arif

Ben ana yazdım yanlış kabul etti


nerminmm

Ztn ana yi kullanmıyoruz suan anne varken neden ana yaziyoaunz


burak242658

Tercumeniz yanlış kadin annesine geri döner olmasi gerekir


serkan5194

To konusunda kafam karıştı


Tue_

'return to' kalıp mı? to kafa karıştırıcı oldu gene


Fatih802978

To Eki bir fiili mastar hâline getirebildigi gibi esas amacı yönelme hâleki olarak kullanılmasıdır. Kalıp olmasını sormuşsunuz fakat bu fiilden sonra to Eki gelmek zorunda değil. Örneğin cümle she returns from her mother şeklinde de olabilirdi. O zaman cümleyi "O annesinden döner" seklinde çevirecektik.


ahmet-td

Cevap sadece "annesi" olmamalı. Çünkü bu hem kendi annesi hem de onun annesi olabilir.


dragotreis

Seslendiren çocuğa bayılıyorum. Belki robot belki değil ama çok tatlı sesi var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.