"The woman returns to her mother."

Çeviri:Kadın annesine geri döner.

May 24, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

lalexelil

Kadın onun annesine geri döner. Neden olmuyor?

September 15, 2014

Duocan34

onun annesi derken zaten o kadının anneesini kastediyor. türkçedede zaten öyle kullanılır.

November 2, 2014

seher247384

Oluyor

September 14, 2017

Turker90

"Kadın anasına geri döner."

August 28, 2014

Hasan333Demir

'Kadın onun annesine geri döner. ' dedim tüh doğru değil dedi.

September 30, 2014

BARIS_KARAMAN

"The woman returns to her mother.", kadın, annesine geri döner. (Kendi annesi) "The woman returns to the mother.", kadın, anneye geri döner.(Başka anne)

November 26, 2015

odzihozo

annesine diye olmasını sağlayan to ifadesi mi?

May 24, 2014

Nilgnzn

ingilizcede bazı kalıplar var. return to kalıbı da bir çok anlamı ile birlikte geri dönmek anlamı da veriyor.

May 24, 2014

odzihozo

tamamdır. teşekkür ederim.

May 24, 2014

Nilgnzn

rica ederim. iyi çalışmalar.

May 24, 2014

Fatih802978

To ve her

June 3, 2019

S.Arif

anne yerine ana yazılamaz mı

October 6, 2014

Turker90

Yazılabilir ancak doğru cevap olarak kabul etmeleri gerek.

October 8, 2014

S.Arif

Ben ana yazdım yanlış kabul etti

October 8, 2014

serkan5194

To konusunda kafam karıştı

April 4, 2016

ServetKaya5

Bu ne bicim cumle yav

July 9, 2016

AtakanAytan

"Kadın annesiyle döner" doğru olmalı bence to "ile" anlamı katmıyor mu?

January 29, 2018

BlackTea972932

Annesiyle olması için with gerek."To"  "e, ye, ya, e doğru, göre, karşı" anlamlarına gelir

July 21, 2019

burak242658

Tercumeniz yanlış kadin annesine geri döner olmasi gerekir

May 13, 2019

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

June 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.