Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen gazeteyi okursun."

Çeviri:You read the newspaper.

4 yıl önce

16 Yorum


sevvalgk

you read a newspaper da o belirtmeyi yapmaz mı? yoksa bi tek sayısını mı etkiler?

4 yıl önce

Kartal66318

Sen gazeteyi okursun belirtisini yapar

10 ay önce

ibrahimpna

you read newspaper yazdim ben ama ogrenmek istedigim bu the neye gore geliyor ne anlam katio cumleye...

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

you read newspaper= gazete okursun. you read the newspaper= gazeteyi okursun. the belirli bir nesneye yönelimi belirtiyor.

4 yıl önce

Kartal66318

Bence de the gelmemeli

10 ay önce

sabrielebi

You are read the newspaper yazdım kabul etmedi tabikide. Bu are is nerelerde kullanılıyor bi cözemedim birisi kısaca acıklayabilirmi?

3 yıl önce

Emrullah.ipekci

I -am You, we, they -are He, she, it -is

3 yıl önce

Sinanyldrm14

Cok sagolun

10 ay önce

Furuko1

Kafa allak bullak bu doğru mu

1 yıl önce

MustafaCgn

reads yazarak geniş zamanda bildirmiş olmuyor muyuz ?

3 yıl önce

mcngz1

Yes oldu

2 yıl önce

FerhanAkko

Zor bir soru

2 yıl önce

pisibal

You read a newspaper niye olmuyor???

1 yıl önce

Kartal66318

O "sen gazeteyi okursun"anlamına geliyo da ondan

10 ay önce

OnurYldrm912866

The ne anlama geliyor the koymadım da kabul etmedi ?

6 ay önce

Osman912483

Memory eror :-D

2 ay önce