1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen gazeteyi okursun."

"Sen gazeteyi okursun."

Çeviri:You read the newspaper.

May 24, 2014

17 Yorum


ibrahimpna

you read newspaper yazdim ben ama ogrenmek istedigim bu the neye gore geliyor ne anlam katio cumleye...


Nilgnzn

you read newspaper= gazete okursun. you read the newspaper= gazeteyi okursun. the belirli bir nesneye yönelimi belirtiyor.


sevvalgk

you read a newspaper da o belirtmeyi yapmaz mı? yoksa bi tek sayısını mı etkiler?


sabrielebi

You are read the newspaper yazdım kabul etmedi tabikide. Bu are is nerelerde kullanılıyor bi cözemedim birisi kısaca acıklayabilirmi?


Emrullah.ipekci

I -am You, we, they -are He, she, it -is


kenzo-kun

You are read the newspaper neden olmuyor lutfen soylermisin


MustafaCgn

reads yazarak geniş zamanda bildirmiş olmuyor muyuz ?


AdolfHitle750597

Cidden bende merak ettim bizi biri aydınlatabilirmi


pisibal

You read a newspaper niye olmuyor???


Furuko1

Kafa allak bullak bu doğru mu


veli385597

You are read the newspaper neden olmuyor biri açıklar mi arkadaşlar


OnurYldrm912866

The ne anlama geliyor the koymadım da kabul etmedi ?


uurcan95686

Sen gazeteyi okursun


BerivanBil5

Biz sizmş can verdiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.