"Sen gazeteyi okursun."

Çeviri:You read the newspaper.

4 yıl önce

14 Yorum


sevvalgk

you read a newspaper da o belirtmeyi yapmaz mı? yoksa bi tek sayısını mı etkiler?

4 yıl önce

Kartal66318

Sen gazeteyi okursun belirtisini yapar

1 yıl önce

ibrahimpna

you read newspaper yazdim ben ama ogrenmek istedigim bu the neye gore geliyor ne anlam katio cumleye...

4 yıl önce

Nilgnzn
Nilgnzn

you read newspaper= gazete okursun. you read the newspaper= gazeteyi okursun. the belirli bir nesneye yönelimi belirtiyor.

4 yıl önce

Kartal66318

Bence de the gelmemeli

1 yıl önce

sabrielebi

You are read the newspaper yazdım kabul etmedi tabikide. Bu are is nerelerde kullanılıyor bi cözemedim birisi kısaca acıklayabilirmi?

3 yıl önce

Emrullah.ipekci

I -am You, we, they -are He, she, it -is

3 yıl önce

Sinanyldrm14

Cok sagolun

1 yıl önce

pisibal

You read a newspaper niye olmuyor???

1 yıl önce

Furuko1

Kafa allak bullak bu doğru mu

1 yıl önce

MustafaCgn

reads yazarak geniş zamanda bildirmiş olmuyor muyuz ?

3 yıl önce

mcngz1

Yes oldu

2 yıl önce

OnurYldrm912866

The ne anlama geliyor the koymadım da kabul etmedi ?

8 ay önce

Osman912483

Memory eror :-D

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.