1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen gazeteyi okursun."

"Sen gazeteyi okursun."

Çeviri:You read the newspaper.

May 24, 2014

16 Yorum


sevvalgk

you read a newspaper da o belirtmeyi yapmaz mı? yoksa bi tek sayısını mı etkiler?

June 17, 2014

Kartal66318

Sen gazeteyi okursun belirtisini yapar

October 16, 2017

ibrahimpna

you read newspaper yazdim ben ama ogrenmek istedigim bu the neye gore geliyor ne anlam katio cumleye...

May 24, 2014

Nilgnzn

you read newspaper= gazete okursun. you read the newspaper= gazeteyi okursun. the belirli bir nesneye yönelimi belirtiyor.

May 24, 2014

Kartal66318

Bence de the gelmemeli

October 16, 2017

ampiyon842340

The gazeteyi derken "yi" ekini katıyor.

December 10, 2018

sabrielebi

You are read the newspaper yazdım kabul etmedi tabikide. Bu are is nerelerde kullanılıyor bi cözemedim birisi kısaca acıklayabilirmi?

January 18, 2015

Emrullah.ipekci

I -am You, we, they -are He, she, it -is

March 20, 2015

Sinanyldrm14

Cok sagolun

October 3, 2017

CellaD1

You are read the newspaper neden olmuyor lutfen soylermisin

March 4, 2019

pisibal

You read a newspaper niye olmuyor???

February 21, 2017

Furuko1

Kafa allak bullak bu doğru mu

April 9, 2017

MustafaCgn

reads yazarak geniş zamanda bildirmiş olmuyor muyuz ?

July 14, 2015

mcngz1

Yes oldu

February 7, 2016

OnurYldrm912866

The ne anlama geliyor the koymadım da kabul etmedi ?

January 23, 2018

uurcan95686

Sen gazeteyi okursun

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.