1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She is wearing the same dres…

"She is wearing the same dress that she had on yesterday."

Traducere:Ea poartă aceeași rochie pe care a avut-o și ieri.

May 24, 2014

8 comentarii


Mark615794

Ea poarta aceeasi rochie pe care a purtat-o ieri...? Why not???


CorneaCons

Pentru că nu vor nesimțiții


CEHVal1

Deși am scris întocmai textul în Engleză nu înțeleg de ce nu mi-a fost acceptată


Ana982231

Am scris la fel.si.a zis ca e gresit


RuxandraPintilie

Am scris corect si a zis ca e gresit


IonGrozav

Nu înțeleg de unde a apărut cuvântul și?


CorneaCons

L-au pus din burtă


CorneaCons

Sunt niște nesimțiți analfabeți. Unde este and ca să zică ieri, pentru că din context rezulta că ea poartă azi același rochie pe care a avut-o ieri, nu și în alte zile, ieri ailaltă ieri șamd. Cum naiba au trecut ăștia prin școală, ca un câine prin apă și după ce a trecut s-a scuturat? Să le fie rușine!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.