"Bu tereyağı burada değil."

Çeviri:Это масло не здесь.

March 8, 2019

5 Yorum
Tartışma kilitli.


AnilCeb

Maсло ile Mасла arasındaki fark ne ?


Mehmet222133

Масло=yalın hali yani cinsi nötr m


Mehmet222133

Масла оlunca yağı anlamına geliyor


Caner687747

Yağı demek istersek gene масло deriz. Масла, yağın demektir. Cansız varlıklar -i halinde harf değişimine uğramazken -in halinde (-o düşer -a) ve (-e düşer -я) şeklinde değişime uğrar.


Caner687747

Масло, cansız varlıktır ve -in halinde -о düşer -а alır. Konu başlığı olan -in halini öğrenip öğrenmediğini ölçmek için ikisini de kullanmışlar. -in halini kullanacak bir durum yok ortada. .)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.