Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czy ona ma dzieci?"

Tłumaczenie:Does she have children?

4 lata temu

22 komentarze


mati1991pl

Dlaczego nie mogę napisać "Does she have kids?" ?

4 lata temu

AniaLis1

Napisałam,, Does She has children?,, , dlaczego nie może być has,przecież jest She has, a nie She have?

4 lata temu

bartekenz

Po does wystepuje have, nie has

4 lata temu

monkate

"does she have a kids" dlaczego jest błąd?

4 lata temu

Goran12
Goran12

Przedimek nieokreślony 'a' może być tylko w liczbie pojedynczej, w liczbie mnogiej może być "the" czy žiaden przedimek.

4 lata temu

FilipKciuk

Zawsze mi mowia gdy jest does s ucieka w las

1 rok temu

MichalAllMight

It's good tip. Thanks a lot! :D

1 miesiąc temu

zerdan

Ktoś wie dlaczego "does she have" a nie "does she has"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ do przejmuje końcówkę -s i powstaje does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.

4 lata temu

melancholymind

Po do/does czasownik jest w podstawowej formie

4 lata temu

ireczkaa

Dlaczego nie moge powiedziec Has she any children ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ w Present Simple pytania zadajemy z użyciem czasownika posiłkowego do/does np. Do you like me? = Lubisz mnie? z wyjątkiem:

  • pytań o podmiot, np. Who likes apples? = Kto lubi jabłka?
  • pytań, w których czasownik to be jest głównym czasownikiem, np. Are you hungry? = Jesteś głodny?
  • zdań zawierających czasowniki modalne, np. Can you read? = Umiesz czytać?
  • zdań z have got, np. Have you got a pen = Czy masz długopis?
4 lata temu

ireczkaa

Czyli pytanie Has she got any children będzie prawidłowe ?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

tak

3 lata temu

MiniMiniMoni

Dlaczego nie przyjmuje odpowiedzi: "Does she have any children?" ?

3 lata temu

SawekGrad

Ja napisałem Have she has childs? Tłumacz Google przetłumaczył dobrze Czy ona ma dzieci?

8 miesięcy temu

SawekGrad

Dlaczego nie można tak zapytać Have she has childs? Tłumacz Google tłumaczy poprawnie

8 miesięcy temu

andrzej_100

to mi źle podpowiedziało D:<

2 miesiące temu

PaulinaChy

Dlaczego does a nie do

3 lata temu

monkate

Ponieważ "do" nie zgadza się z odmianą czasownika TO DO w czasie Present. I - do; you - do; he/she/it - does; we - do; you - do; they - do.

3 lata temu

Wczasowicz

Has she got any children. Niepoprawnie. Ktoś w stanie wytłumaczyć dlaczego?

3 lata temu

MiniMiniMoni

Dlaczego nie przyjmuje odpowiedzi: "Does she have any children?" ?

3 lata temu