1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ρώτα τον φίλο σου γιατί!"

"Ρώτα τον φίλο σου γιατί!"

Μετάφραση:Ask your boyfriend why!

May 24, 2014

5 σχόλια


marga0869

Ρώτα τον φίλο σου γιατί! ask your friend why. I think is correct


Sevasti1969

Ask your friend why..γιατι λαθος;;;


GeorgeKara578648

α) δεν ξερουμε αν η προταση απευθυνεται σε ανδρα η γυναικα β) αν απευθυνεται σε γυναικα μπορει ο φιλος να ειναι το αγορι της μπορει οχι Τελικα νομιζω οτι πρεπει να γινει δεκτη και η προταση''ask your friend why''


eleni656748

Ask your friend why... Δεν αναφέρεται πουθενά αν μιλάει για το αγόρι της ή για το φίλο της Γενικά δεν διευκρινίζεται...☹️

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.