A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tovább beszélt."

Fordítás:She went on speaking.

4 éve

6 hozzászólás


hcbalint

go on doing sg -tovább csinál vmit, folytat Ez egy phrase verb. Tehát az itt lévő 'go on'-nak (múlt időben- went on) és a 'go'-nak (go - megy) nincs köze egymáshoz .

3 éve

GbornSzab

Ezt a "kifejezést" a mondat alá lehetett volna írni, nagy segítség lett volna!

3 éve

LaszloLugosi

Annyira kéne egy szövegkörnyzet is..

4 éve

P.Gabor

ezt így mondják? -tovább ment a beszéden --- huh vagy mi

4 éve

Zottyosi

Ez egy szerkezet, a "go on" együtt azt jelenti, hogy tovább folytat valamit.

3 éve

BalintNeme1

A "go on" azt fejezi ki, h a dolog folyamatban van. Aki esetleg nem ertene...

2 hónapja