1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η νεολαία ψάχνει γι' απαντήσ…

"Η νεολαία ψάχνει γι' απαντήσεις."

Μετάφραση:The youth look for answers.

May 24, 2014

8 σχόλια


AlexandrosRuiz

the youth looks for answers ?


mptmpt

The word "youth" can be either singular when it refers to one single person, or plural when it refers to a group of people. Both "look" and "looks" are correct without context, and therefore both are accepted. You only see one, but the others exist already.


AlexandrosRuiz

I didn't know that. Σ' ευχαριστώ mptmpt.


Nikitas_L.

Γιατι οχι "looking for"???


Yoryos1

Θα ήθελα και εγώ να ρωτήσω γιατί θεωρεί λανθασμένο το «looking for»


jaye16

Μπορείτε επίσης να πείτε: "The youth is looking for answers." Aν μας πείτε μόνο "looking for" δεν ξέρουμε ποια ήταν η υπόλοιπη απάντησή σας.

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ .

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας απορρίφθηκε πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ. Με την ΑΝΑΦΟΡΑ, μπορούμε να δούμε ολόκληρη την πρόταση σας.


Yoryos1

Αρχικά σας ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό έγραψα «is looking for answers» αλλά δεν το αποδέχτηκε. Πάντως, με την απάντησή σας, επιβεβαίωσα ότι είναι σωστό. Και πάλι ευχαριστώ


jaye16

Αν μας δώσετε μόνο λέξεις και όχι ολόκληρη την πρόταση, δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί απορρίφθηκε η πρόταση.

Κάντε μια αναφορά την επόμενη φορά. Αυτό βοηθήσει και εμάς και όλους τους άλλους μαθητές.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.