1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has three children from …

"She has three children from a previous marriage."

Çeviri:O önceki bir evliliğinden üç çocuğa sahip.

May 24, 2014

10 Yorum


TolunAltuK

Onun bir önceki evliliğinden üç çocuğu var niye değil


Selcen_Ozturk

"bir önceki" dersek bundan önceki en son manasına gelir. burada ise herhangi bir önceki evlilik. yani "önceki bir evliliğinden..." demelisiniz.


sonterekeme

Ha bir önceki evliliginden üç çocugu var ya sahip ikiside sahiplik "has" değilmi? Yanlışlik yok bana göre. Baska cümlede has var oluyor da burada neden sahip? Kelime mutasyona mı uğruyor?


Faattiihhhhhhh

Sanirim soz konusu kisi Seda Sayan falan.


Jess_Winters

Aynen ben de oyle dedim kabul etmedi


necmiyekarkili

Yanlis olmasa da garip bir cumle, olmamis


HakanSait

"Onun bir önceki evliliğinden üç çocuğu var." nasıl denir?


YazanAbdou

Can we say "önceki bir evlilikten üç çocuğu var" ?


HabibeKara7

biz turkce dusunerek yaziyoruz adamlarin grameri bizimkine yetisemiyor ki


HSEYN580597

"daha" kelimesi seçeneklerde yok ama cevapta kullanılmış. "a" yani "bir" kelimesi var ama kullanılmamış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.