"ساعات اليوم"

الترجمة:The hours of the day

منذ 4 سنوات

12 تعليقًا


oujisan1

كاتبين ساعات اليوم و بعدين يقولو the days hours سلامات يوم فرد مو جمع غلظ في التمرين ذا .

منذ 3 سنوات

thpn2

لماذا قال day ولم يقل today

منذ سنتين

AhmadAbuRa

hours of the day

منذ 4 سنوات

amrezzat911eg

is the day like a boy I learned that 's is only for who has logic we say the book cover , not the book's cover

even the baby is counted as mindless !!

منذ 4 سنوات

xKarazx

The day hours هو موش في القاعدة أن اس الملاكية غير ضروري استخدامها بين جامدين وتستخدم ضرورة بين جامد ومعرفة؟

منذ 3 سنوات

omar259141

ال s هنا للجمع

منذ 3 سنوات

Loli_1415

ليش أضيفت ال التعريف وهو ترجمتها بالعربي ساعات ؟

منذ سنتين

AhmedAli789756

مشكلة البرنامج انه بوترجم حرفيا و عنده إجابة مبرمج عليها فبيعتبر اى حاجة تاني غلط مع إنها ممكن تكون إجابة صحيحة برده

منذ سنتين

2aGV2

ليش قلنا of وماقلنا on

منذ سنتين

hassan_duolingo

Day's hour -why not?!

منذ 9 أشهر

claire795729

why we cant say today's hours?

منذ 6 أشهر

klood206637

Is the trunslater must be exactly by letters ?

منذ شهر واحد
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.