1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Czy on ma konia?"

"Czy on ma konia?"

Tłumaczenie:Does he have a horse?

May 24, 2014

7 komentarzy


jezo13

Dlaczego "have" a nie "has"?


yuioyuio

Ponieważ do przejmuje końcówkę -s i powstaje does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.


_gooseberry_

A czy poprawnie też będzie: "Has he got a horse?"


rafau336540
  1. Does he have a horse?
  2. Has he got a horse? Które z powyższych zdań będzie używane częściej w j. angielskim?

ozimas

Dlaczego pytanie zaczyna się od Does? Czy nie mogłoby być po prostu: Has he a horse?


Hanna502366

No wlasnie dlaczego have a nie has

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.