Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Czy on ma konia?"

Tłumaczenie:Does he have a horse?

0
4 lata temu

6 komentarzy


jezo13

Dlaczego "have" a nie "has"?

4
Odpowiedz4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ do przejmuje końcówkę -s i powstaje does, a zwykły czasownik jest już wtedy w podstawowej formie.

19
Odpowiedz4 lata temu

_gooseberry_

A czy poprawnie też będzie: "Has he got a horse?"

7
Odpowiedz4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

tak

13
Odpowiedz4 lata temu

duopawel.ang

Było dobrze.

2
Odpowiedz2 lata temu

EmiiQuenti

Powinno być has bo to 3osoba

1
Odpowiedz1 rok temu