1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ada her zaman oradadır."

"Ada her zaman oradadır."

Çeviri:The island is always there.

May 24, 2014

5 Yorum


bacio_

"the island always is in there" olur mu? always gibi sıklık zarfları fiilden önce ya da sonra kullanılması neye göre nasıl oluyor?

May 24, 2014

Selcen_Ozturk

diğer fiillerde pek farketmiyor da am/is/are'dan önce gelmesi tuhaf, olmaz.

May 24, 2014

sosyologist

neden ''in there'' olmuyor

July 20, 2014

asigu

Çünkü 'there' dediğinizde zaten cümleye göre orada anlamı katıyor. Üstüne bide in there dediğinizde 'oranın içinde' gibi anlamsiz oluyor

October 23, 2014

gilman124194

The island is always there .

April 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.