1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ada her zaman oradadır."

"Ada her zaman oradadır."

Çeviri:The island is always there.

May 24, 2014

6 Yorum


bacio_

"the island always is in there" olur mu? always gibi sıklık zarfları fiilden önce ya da sonra kullanılması neye göre nasıl oluyor?


Selcen_Ozturk

diğer fiillerde pek farketmiyor da am/is/are'dan önce gelmesi tuhaf, olmaz.


[aktif olmayan kullanıcı]

    neden ''in there'' olmuyor


asigu

    Çünkü 'there' dediğinizde zaten cümleye göre orada anlamı katıyor. Üstüne bide in there dediğinizde 'oranın içinde' gibi anlamsiz oluyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.