A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The actress has beautiful eyes."

Fordítás:A szinésznőnek gyönyörű szemei vannak.

0
4 éve

4 hozzászólás


rodezita

A szinesznonek szep szemei vannak----miert nem jo?

1
Válasz4 éve

GeorgeSzirb

Gondolom, még mindig tanul a gép. Egyébként az angol "eyes" többesszám megy a magyar egy-szempárhoz. Eddig ezt tanította a bagoly. :)

0
Válasz3 éve

HamarGbor

Igen a magyar nyelvben a páros szerveket egyesszámban használjuk.

0
Válasz1 éve

kata913375

Nem használjuk többes számban a szemet , ha gyönyörű a szeme ,akkor biztos nem félszemű ,tehát az, hogy gyönyörű szeme van az helyes válasz

0
Válasz3 hete