"The actress has beautiful eyes."

Fordítás:A színésznőnek gyönyörű szeme van.

4 éve

4 hozzászólás


rodezita

A szinesznonek szep szemei vannak----miert nem jo?

4 éve

GeorgeSzirb

Gondolom, még mindig tanul a gép. Egyébként az angol "eyes" többesszám megy a magyar egy-szempárhoz. Eddig ezt tanította a bagoly. :)

4 éve

HamarGbor

Igen a magyar nyelvben a páros szerveket egyesszámban használjuk.

1 éve

kata913375

Nem használjuk többes számban a szemet , ha gyönyörű a szeme ,akkor biztos nem félszemű ,tehát az, hogy gyönyörű szeme van az helyes válasz

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.